פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, דרישה לחיוב שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר פנה אלי נציג של החברה טלפונית והוצע לי הטלפון הביתי של נטויזין לחודשיים נסיון. מכיוון שהייתי בחופשה באילת ביקשתי מהנציג לשוב וליצור איתי קשר היום, ה 24.10. לתדהמתי ביום שישי הושארה לי הודעה במשיבון לפיה הבנתי שמתואם לי טכנאי להתקנה להיום. נציג המכירות תיאם לי את ההתקנה ללא אישורי ותיאום איתי. כשפניתי לנטויזין לבירור העניין נאמר לי שמתואם לי טכנאי. כל פניותי וטענותיי שלא תואם טכנאי בהסכמה איתי נפלו על אוזניים ערלות. נאמר לי על ידי החברה שאחוייב ב 79 ש"ח בגין ביטול הגעת הטכנאי. אציין שאני לקוחה של נטויזין באינטרנט הביתי ויש להם פרטי כרטיס האשראי שלי. בעת השיחות עם נטויזין זכיתי ליחס מזלזל ולתשובות מתחמקות וממש כעסו עלי הנציגים מדוע נותנים לי טלפון חינם לחודשיים ואני לא מוכנה לקבלו. אני פונה אליכם בצר לי מכיוון שבנטויזין פשוט לא מקשיבים לי וטוענים שיחייבו אותי ב 79 ש"ח!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה