פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר מתמשך בחברת נטויזן נושא התלונה:
רגב איתי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח החברה שנים לא מעטות.
בסיום חבילת ההתחייבות הקודמת פניתי אל החברה על מנת לחדש את המנוי.
נציג החברה סיכם עימי על מחיר הכולל מנוי + תיבת דואר נוספת במחיר כולל הזהה למחיר החבילה הקודמת שהיתה לי בסך 49.90 ש"ח.
מכיוון שלא היה באפשרותו לתת את תיבת הדואר בחינם הוריד הנציג את מחיר שירות האינטרנט ל39 ש"ח ואת תיבת הדואר ל 10 ש"ח נוספים כך שהמחיר יישאר זהה למה שהיה ברשותי.
להפתעתי גיליתי לאחר 3 חודשים, שחוייבתי בסכום 71.91 בכל חודש.
בתאריך 12/10/10 פניתי אל החברה בבקשה לקבלת הסבר החזר ופיצוי על חיוב היתר, הנציגה לא נענתה לבקשתי ולא הסכימה בשום אופן להעביר אותי לאחראי.
דרשתי שיחזור אליי מנהל, אך הדבר נעשה רק לאחר 48 שעות, בשיחה עם המנהלת, שוב לא קיבלתי מענה הולם, אך נאמר לי שאזוכה על ההפרש שנגבה ממני בלבד, למרות בקשתי לדבר עם נציג התלונות בחברה, לא נעניתי, נאמר לי שיחזרו אליי בתוך 14 ימים.
בנוסף שלחה אליי הנציגה את הסכם השירות, שבו נאמר במפורש שמחיר החבילה הינו 39 ש"ח לחודש ולא כפי שחייבה אותי החברה.
עד ליום זה לא חזר אליי נציג החברה ולא קיבלתי את כספי חזרה.
בנוסף, בדפי הפירוט של חברת ויזה לחיוב בחודש הקרוב שוב ישנו חיוב של סכום גבוה ב50% מהסכום עליו סיכמתי עם חברת נטוויזן.
חברת נטוייזן עושה ככל העולה על רוחה בחשבון הבנק שלי, ומרשה לעצמה לחייב אותי בכל סכום בו היא חפצה, בניגוד להסכם בינינו ותוך ניצול פרטי כרטיס האשראי הנמצאים ברשותה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא + פיצוי + ביטול המנוי + מחיקת פרטי כרטיס האשראי שלי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה