פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתינת פרטים שגויים מנציגת השירות, שליחת פירוט חשבון כספי לשיחות שלא נעשו ואי ניתוק הכרטיס לאחר בקשות חוזרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמ' 2008 התקשרתי לכמה חברות לבדוק מהי החברה הזולה ביותר בה אוכל להתקשר מחו"ל. וכשפניתי לנציגת שירות בנטוויז'ן היא טענה כי שיחה מחו"ל לבזק או לפלא לדקה הוא אותו התשלום(סכום מינימלי ביותר). זה היה נראה לי דיי מוזר כל הסיפור ולכן התקשרתי שוב לבדיקת העיניין ובפעם השנייה היא נתנה לי את המילה שלה(וכל זה בטענה כי השיחות מוקלטות). במהלך שהותי בדרום אמריקה בחודש מרץ התקשרתי בבקשה לנתק את הכרטיס כי אינני צריכה יותר בשימושו- כמובן שהדבר לא נעשה וזאת בללא ידיעתי לדבר. יש לציין כי ב-14/04/2004 חזרתי מדרום אמריקה. בחודש נובמבר נשלחה אליי חשבונית כספית אסטרונומית שבה התגלה לי העניין כי נציגת השירות שיקרה לי וכי סכום שיחה לפלא ולבזק יש הבדל משמעותי וכי החשבונית היא עד לחודש אוקטובר דבר הנראה לי תמוה מאוד שכן התנתקתי במרץ וחזרתי באפריל אז לא הגיוני שביצעתי שיחות! לאחר דיבור עם המנהל הישיר בטענה כי הוא מתנצל וכי יבוטל הסכום וזאת לאחר בערך 6 אזהרות לפנייה לעו"ד במשך שנתיים. היום שוב נשלחה אזהרה כי יפנו להוצאה לפועל עוד לפני הפנייה לעו"ד. יש לציין כי בפנייתי לנציגים למנהלים וכו' לביקוש כל ההקלטות בהם הם נתנו לי פרטים שגויים וכי הבטיחו שהסכום בוטל טענו כי אין בידם הקלטות אלו (וזאת כמובן מחשש להכפשת החברה).
פיצוי על עוגמת נפש שנמרח במשך שנתיים וביטול הסכום+ העברת מסמכים כי הדבר נעשה!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה