פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שוא נושא התלונה:
מודעי נאוה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים הצליח נציג מחברת נטויזן לשכנע אותי לעבור אליהם מבזק בשרות הטלפון הביתי. הובטח לי שאקבל חדשיים חינם (אותם אכן קיבלתי) לאחר מכן היה עלי להתקשר אליהם ע"מ לקבל הצעה לחבילת התקשרות. בתאריך 4.10.10 התקשרתי ודיברתי עם נציגת שירות בשם הדס, שהציעה לי חבילה שנקראת לא דיברת לא שילמת. אם התקשרת לטלפונים נייחים יום אחד בחודש תחוייב בשקל אחד. אם לא תתקשר במשך כל החודש לא תחוייב.
בחשבונית הראשונה שקיבלתי ראיתי שאני מחוייבת בכ-6 שקלים עבור 6 ימים.
ואז התחיל הסיוט שלי בשיחות טלפון מתישות . אני הרגשתי שאני מאבדת את השפיות. ממש כך.לאחר בדיקתם הסתבר שאכן הובטחה לי חבילה שאיננה קיימת כבר כשנה!!!! ועל דעת עצמו החליט שם מי שהחליט לעדכן לי חבילה אחרת.
הם אמנם הבטיחו לזכות את כרטיס האשראי שלי,עדיין אינני יכולה לראות את
הזיכוי. אבל את מה שהובטח לי אינם מוכנים לתת. כעת אני דורשת את מה שהובטח לי מכיון שאם אני רוצה לחזור לבזק (אחרי יותר מחדשיים) עלי לשלם עלות חיבור מחדש. אם היו אמיתיים איתי ב-4.10 עוד היו לי מספר ימים בהם יכולתי לשקול את צעדי.נא עזרתכם, תודה.
כספי סוג הנזק :
מימוש הבטחת נציגת נטויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה