פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כפול,שרות גרוע,אי יכולת להתנתק נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
גיליתי במקרה שנטוויזן מחייבת אותי פעמיים,פעם על מנוי אמיתי ופעם על מנוי פיקטיבי.
כל מנוי עם מהירות גלישה שונה.
בברור שעשיתי ולקח לי שבועיים ומעבר בין עשרות פקידות, נמסר לי שאני צודק ואזוכה על הסכום שחוייבתי.
בעיקבות תקלה ברשת של נטוויזן פניתי אליהם על מנת שיפתרו לי אותה, שוב במסכת אין סופית של התחמקויות, אמרו לי שיעבירו אותי לתומך בכיר שיפתור את הבעיה.
המתנתי לתומך בכיר לפחות 15 פעמים ליד המחשב תוך כדי זה שיצאתי מהעבודה למטרה זו.
התומך לא הגיע, לא התקשר, ולמעשה לא היתה לי שום אפשרות לפתור את הבעיה כי אף אחד לא יודע כיצד פותרים אותה.
בצר לי פניתי לבזק בינלאומי הצגתי את הבעיה ולתדהמתי הם פתרו לי אותה תוך 20 שניות.
התקשרתי לנטוויזן וביקשתי להתנתק, במשך שעה ומחצה התחננתי שינתקו אותי.
הם הציעו לי שרות בחינם!! ואני התעקשתי לא לקבל יותר שרות ממי שאין לו תודעת שרות. בסופו של ויכוח הסכימו לנתק אותי (מה שלא בוצע בפועל)תמורת כנס על המנוי שלי וגם על המנוי הפיקטיבי שאני לא יודע על קיומו.
ראוי לציין שאני לקוח של נטוויזן כבר 13 שנים, אבל מעולם לא ניתקלתי באיכות שרות כל כך גרועה אם בכלל ניתן לקרוא לזה שרות.
זמן,עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
נג'יה בובו, פניות ציבו שם ותפקיד:
שלום,

פנייתו של מר מזור התקבלה במשרדנו ומבדיקה עולה כי:


1. מר מזור הינו מנוי על שירותי האינטרנט של חברתנו משנת 1997 במנוי מס' 61913
2. כמו כן, מר מזור הינו מנוי על שירות השיחות לחו"ל של חברתנו משנת 2009 במנוי מספר15884761 .
3. בתאריך24.5.2010, פנו מר בנו של מר מזור, אבי, על מנת להצטרף לשירותי אינטרנט.
4. במעמד השיחה הוסכם על פתיחת מנוי אינטרנט תחת מנוי השיחות לחו"ל של מר מזור (מספר לקוח 15884761).
5. חברתנו הסתמכה על הסיכום מול מר בנו של מר מזור, הנפיקה לו שם משתמש וסיסמא ייחודיים והחלה לספק להם שירות בשם המשתמש הייחודי כאמור.
6. בעקבות פנייתו, לאור וותק המנוי ולפנים משורת הדין סוכם על ניתוק שירות האינטרנט שנפתח לטובת אבי וזיכוי סך החיובים שחוייבו בגין שירות זה.
7. כמו כן, כובדה בקשתו של מר מזור לנתק את המנוי מס' 61913 והדבר אף נעשה ללא תשלום דמי יציאה.

אני מקווה כי מכתבי עונה על פנייתכם.

בכבוד רב,

פניות הציבור.
תגובה:
מר מזור זוכה בגין החיובים שחוייבו עבור המנוי שנפתח לטובת בנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה