שירות לקוי, שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת!!! |
נושא התלונה: |
יום שני 08 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש 9/10, עשיתי בביתי ניידות של קווי הטלפון מבזק לנטוויזן. עד אז השתמשתי בשירות של נטוויזן רק למטרת אינטרנט וחוייבתי חודשית בכרטיס אשראי הנושא את שמי. ביום הניידות בקש בן זוגי שהחיוב הכולל גם את קווי הטלפון וגם את השימוש באינטרנט יעשה בכרטיס אשראי הנושא את שמו וכי יבטלו וימחקו את כרטיסי.(אשרי המאמין...) מיותר לציין שמאז הניידות לא ניתן להשיג אותי בבית בטלפון הקווי ושהאינטרנט מתנתק הרבה בשל תקלות למינהן והשיח ביני לבין נטוויזן הוא שיח חרשים!!! יתרה מזאת, חשכו עיני כשהחלטתי היום לעבור על החשבונות/חיובי האשראי שלי, נוכחתי לדעת שהפלא ופלא, אני מחוייבת בשני כרטיסי האשראי. גם שלי (שבקששנו לבטל!) וגם של בן זוגי. התקשרתי לשירות לקוחות על מנת להבהיר פעם נוספת מה צריך להיות ו.. נתקלתי בנציג בשם אלכס שלא רק שלא ניסה לפתור את הבעייה הוא החמיר אותה הן בצורת הדיבור הלא מקצועית שלו והמרגיזה מאד והן בזה שלא הסכים להעביר אותי למישהו אחר/אחראי , על מנת לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה. ניסיתי להסביר לו ש- חוייבתי פעמיים לכן, צריך לזכות אותי ולבטל מנוי אחד שהרי זה חסר הגיון מה שהם עשו.הוא כנראה לא היה מסוגל להבין ולכן חושבת אני שחברת נטוויזן ראשית חייבת לתת את הדין לגבי האנשים שהיא מעסיקה שגורמים לה נזק עצום בחוסר המקצועיות שלהם. וכן אני דורשת זיכוי כספי על אותם חדשים בהם נעשה חיוב כפול וכמובן שביטול מנוי אחד, שהיה אמור מזמן להיות מבוטל. בשיחתי הטלפונית איתם היום שנערכה שעתיים(גזילת זמני היקר!!!!) כשראיתי שאני נתקלת באטימות לשמה, בקשתי מבחורה בשם גלי מקשרי לקוחות שיחזרו אלי עם תשובות ענייניות. אני מאוכזבת קשות מצורת הטיפול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|