פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומים כפולים ,נציגי שרות לא אמינים. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מרדף אחרי נציג שרות כחודש ימים אשר מבטיחים לחזור אליך עם תשובה, כמו"כ אינם מעבירים לבקשת הלקוח את הממונה עליהם, והבקשה היא תשלומים כפולים עבור האינטרנט + הוט.כאשר הסכום יוצא יותר ממאתיים ש"ח לחודש!!!!!!!!! עבור מה?
לא היה לי זמן להתעסק איתם מטעמים בריאותיים.
נפשי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קרייצברג בנוגע למנוייה של גב' ענבר חרירי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 28.07.2010 בחרה הגב' חרירי לחדש את עסקתה בשירות האינטרנט של
חברת 013 נטוויז'ן, הגב' חרירי בחרה בעסקה משולבת הכוללת תשלום לחברת הכבלים.
לאור בעיה טכנית חוייבה הגב' חרירי בגין התשתית ע"י חברת הכבלים וע"י חברת 013 נטוויז'ן במקביל, הגב' חרירי זוכתה בגין החיוב הכפול ע"י חברת 013 נטוויז'ן.
הגב' קרייצברג טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה