פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה על קו הטלפון ויחס מזלזל מקשרי לקוחות נושא התלונה:
פרץ שימי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיפה- מרכז אומגה מת"מ 31905 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש חמישי (5.2010) ביקשתי להתחבר (על פי מבצע מדיוור במייל) לקו הטלפון הביתי של 013 (אני מספר שנים מנוי לשירותי ספק אינטרנט אצלם).
הובטח לי ש 3 חודשים אשלם 9.90 בחודש עבור הקו ולאחר מכן אשלם לפי השיות שאדבר ללא תשלום בעבור החזקת הקו. נאמר לי שהשיחה מוקלטת והיא מהווה אסמכתא להנ"ל.
בפועל שמתי לב שאני משלם 39.90 בעבור החזקת הקו בתום 3 החודשים כחודשיים מחייבים אותי בסכום הנ"ל) למרות שבוודאות לא זה מה שהובטח לי. דיברתי היום בשעה 13:04 בערך, עם בחורה חביבה בשם הן משירות הלקוחות שלאחר שהסברתי לה את הנ"ל לא מצאה אסמכתא שלהם מולי והעבירה אותי לקשרי לקוחות למישהי מאוד יהירה בשם ליאת (שטוענת שהיא מנהלת). היא אכן לא מצאה אסמכתא לחיוב שלהם אך לא רצה בשום אופן לזכות אותי ולא רצתה לנתק אותי מהקו אלא בתשלום קנס. כמו כן ביקשתי לדבר עם מישהו גבוה יותר והיא לא היתה מוכנה להעביר אותי בטענה שהיא מנהלת והיא לא מאשרת זיכוי בשום אופן. יש לציין שהשיחה הכוללת שלי מולם עמדה על למעלה מ 40 דקות ולא הרמתי קול או לא דיברתי בצורה מזלזלת, ליאת דיברה איתי בצורה מזלזלת כמעט לכל אורך השיחה. אני מעוניין בתנאים שהובטחו לי בהתחברות (תשלום על שיחות ללא תלשום על החזקת קו) או להתנתק לאלתר ללא תשלום התחיבות. גם משירותי הטלפון וגם משירותי האינטרנט. חשוב לציין לקוח של 013 המון שנים ומעולם לא זכיתי למרמה כזו וליחס מזלזל כזה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי ותשלום לפי התנאים שפירטתי בתיאור הבעיה או ניתוק ללא קנס פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר פרץ נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 23.05.2010 בחר מר פרץ להצטרף לשירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר פרץ בחר בעסקה אשר תנאיה: שלושה חודשים ראשונים- דמי מנוי ע"ס 9.9 ש"ח לחודש, התשלום כולל הטבה עד 3000 דק' ללא עלות בחיוג ליעדים נייחים.
החל מהדקה ה- 3001: בחיוג בשעות השיא ליעדים נייחים- 9.9 אג' לדקה
בשעות השפל- 4.6 אג' לדקה
בחיוג ליעדים סלולאריים- 35.5 אג' לדקה.
המחירים כוללים מע"מ.
המסלול הינו בהתחייבות לשנה.
החל מהחודש הרביעי- דמי מנוי ע"ס 39 ש"ח לחודש הכוללים הטבה עד 500 דק'
ליעדים נייחים ללא עלות.
העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר פרץ במעמד המכירה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר פרץ, מר פרץ בחר לשנות את מסלולו במנוי, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והמסלול שונה.
מר פרץ בחר להמשיך ולצרוך את שירות הטלפנוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר פרץ טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה