פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויים ללא אישור בעל חשבון נושא התלונה:
שמשוני מנדי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2010 התקשרתי לנטוויז'ן בכדי לגשש אם אני עדיין בהתחייבות מול ספק האינטרנט שלי (נטוויז'ן). זו הייתה שיחת גישוש כאמור והתברר לי שנותרו לי עשרה חודשים עד תום ההתחייבות.
הצטרפתי לנטוויז'ן במאי 2009 לתקופה של 12 חודשים בסכום של 30 ₪ לחודש. בוודאות אני יודע שלא חידשתי את ההתחייבות.
והנה בשיחה התברר לי וגם לפי החשבונות שאני מחויב פתאום ב 40 ₪ לחודש והחוזה חודש לשנה נוספת עד למאי 2010. שוב ללא ידיעתי וללא אישורי.

ניסיתי לברר מול איש התמיכה מי חידש לי את התוכנית ומי אישר את העלאת התעריף?
כי אני בטוח לא עשיתי זאת. הוא הסביר שזאת חברת צד שלישי שדרך בזק ספק התשתית חידש לי את החוזה.זה היה נשמע לי תמוהה . יצרתי קשר עם בזק פעמיים עם שני אנשי תמיכה וביררתי אם אכן יכול להיות דבר כזה. התשובה שקיבלתי מבזק אישרה את חשדותיי. אין להם שום כוח לחדש חוזה של ספק אינטרנט.

אנשי התמיכה של נטוויז'ן הבטיחו לי שתוך שבוע יחזרו אלי ולאחר שבוע שלא חזרו יצרתי שוב קשר ואיש תמיכה הודיע לי כפשרה להוזיל את שירות האינטרנט ל 20 ₪ לחודש. (גם זה בשבילי כמו קנס כי מאז אין לי בכלל תשתית ADSL . אפשר לבדוק זאת בחברה שאני אכן לא גולש וגם דרך בזק שאין לי תשתית. קיבלתי את העובדה שאי אפשר לנצח את הגדולים ועדיף לי לשלם 240 ₪ לשנה בלי לגלוש מאשר 480 ₪ בשנה)
גם כאן נעשה תרגיל שבמקום להכניס את העדכון בתוקף ממאי 2010 ולתקן את התשלום יתר של החודשיים הראשונים באופן רטרואקטיבית, התחילו את החוזה מחדש ביולי. כלומר שלא רק שילמתי 20 ₪ נוספים בחודשיים הראשונים אצטרך לשלם גם עוד 40 ₪ של חודשיים נוספים.

זה היה מאוד מתסכל אבל עזבתי את העניין.
והנה היום הקש ששבר את גב הגמל.

היום ב 29.8.2010 בין השעה 4 לשעה 5 בערך התקשרו אלי אנשי מכירות מנטוויז'ן כדי למכור לי משהו בקשר לשיחות לחו"ל , בעיניי זו הייתה חוצפה מצידם ולאחר מספר משפטים עם איש המכירות שהזכיר לי "אתה משלם רק 20 ₪" ניתקתי את השיחה .
הוא התקשר אלי שוב ושוב לפלפון האישי וניסה לדבר איתי שוב וכל פעם עניתי בכעס ובצעקות שלא יתקשר ולא יטריד אותי .
בפעם האחרונה שהתקשרו זה כבר היה איש שירות אחר , גם עליו צעקתי ודרשתי שלא יפריע ולא יתקשר שוב. לאחר כשעה בבדיקת המייל שלי במקום העבודה מופיע מולי מייל מנטוויז'ן שכותרתו "ביצוע עדכון מסלול" ושם שונתה תוכנית החיוג לחו"ל ומחיר התשלום החודשי ללמעלה מכפול המחיר.


מיד יצרתי קשר עם נטוויז'ן ודרשתי את פשר העניין ומי אישר זאת? כמו כן ביקשתי מאשת התמיכה (ששמה אבישג) שטענה שהיא גם תומכת בכירה שהיא תקשיב לכל השיחות שאמורות להיות מוקלטות בכדי לאשר ולהוכיח שאני אכן דובר אימת והפעם לא יעבדו עלי.
אבישג הודיעה לי ללא כל ויכוח שהיא תבטל את החוזה\הסכם שבוצע ודרשתי ממנה גם שתכתוב לי במייל את מה שסוכם בשיחה .
ברגע זה אני לא בטוח מה נסגר מבחינתכם . אם כן בוטל או לא, כמה אני משלם? ואיזה הסכם נחתם ? ומה יכפו עלי הפעם? ואני אגלה מאוחר יותר.

(מכתב זה כבר נשלח לנטוויזן עם עותק למועצה לצרכנות וגם עותק למשרד התקשורת)

אם נתקלת במקרה דומה, נשמע גם ממך
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא כנס פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה