פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה כספית נושא התלונה:
רוזנברג שמעון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מתמ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בקיצור הסיפור מאוד מורכב., פריטים רבים, אך בסוף אלי להוכיח ש"אין לי אחות"
אני הייתי קשור עם חב'013 נטויזיון (להל-ן 013) עסקית בכתובת א, לאחר סגירתו
קיבלתי דרישת תשלום לכתובת ב, משולם ע'' אשתי עד היום הזה. לאחר שגם השופטת
לא יבינה, היא דחתה את תביעתי. היום חב' 013 דרך עו''ד ממשיכים לדרוש כסף, למרות
שבפועל מגיע לי מהם אחזר פי כמה.... יש לי כל המסמכים קשורים אלי. מבקש עזרתכם
בתקווה לצאת מהפלונטר . תודה, שמעון
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר רוזנברג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר רוזנברג הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 03.09.2007 ולשירותי החיוג הבינלאומי בתאריך ה- 12.05.2008.
בתאריך ה- 15.03.2009 פנה מר רוזנברג לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות האינטרנט.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
במנוייו של מר רוזנברג נצטברה יתרת חוב אשר טרם נפרעה בגין שימוש בשירות האינטרנט ושימוש בשירות החיוג הבינלאומי, חברת 013 נטוויז'ן פנתה למר רוזנברג בכל האמצעים העומדים לרשותה לרבות באמצעות הטלפון, מסרונים ודיוור אך לדאבונה סירב מר רוזנברג לפרוע את חובו.
חברת 013 נטוויז'ן נאלצה לפנות לעו"ד להמשך טיפול ולקבלת סיוע בגביית החוב.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה