פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע! תמיכה טכנית לא מקצועית! תקלות טכניות רבות נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. הצטרפתי לשירותי הטלפון של נטוויז'ן לפני מספר חודשים. מאז לא נהנתי אפילו יום אחד מהשירות. יש לקו טלפון שלי DELAY גבוה כאשר אני מחייג לכל מספר. בתמיכה טכנית שלהם הסבירו לי שהנושא בבדיקה מול הספק. כל זה הינו תמצית לבעיה שלי. כאשר אני פונה לתמיכה אני מקבל יחס של סוג ב' כאילו שהם עושים לי בכלל טובה שהם עונים לי. שקרים חופשי מבטיחים לחזור תוך שעה ולא חוזרים בכלל. לקבל מנהל זאת בכלל בעיה גדולה הוא אף פעם לא נמצא. בקיצור זלזול רציני בלקוח. כאשר הצטרפתי אליהם אחרי חודש גיליתי שהנציגה הנחמדה החליטה שאני צריך עוד כמה שירותים ללא הסכמתי. הנושא טופל אומנם על ידי נטוויז'ן אבל אפילו התנצלות לא קיבלתי על כך. בשורה תחתונה, אני דורש מנטוויז'ן ניתוק מוחלט של המנוי חד וחלק או מכתב התנצלות רשמי של המנכ"ל. אני רוצה שההנהלה הבכירה תדע איזה יחס מקבלים הלקוחות מהעובדים שהיא מעסיקה. לצערי הרב היתי חלק מהעובדים האלה ואני מאוד מתבייש בזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מלא של המנוי והתנצלות רשמית על ידי ההנהלה הבכירה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה