פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה ובשירות שהובטח לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
קשה לתאר במילים את מפח הנפש בו אני נמצאת אל מול מערכת כה גדולה, לפני כחודש וחצי לצערי הרב, התחברתי לנטויז'יון חיבור מקיף של אינטרנט וטלפון, שוחחתי עם נציגה אשר הציעה לי חבילה משולבת, שבה אני משלמת להם גם את שיחות הטלפון, והם מפרישים להוט את הסך.
לא תארתי לעצמי כמה זמן אבלה בשיחות אתם בעצבים מיותרים וחוסר אונים.
מאז אני מחוברת דרכם, אין יום שלא מתנתק לי האינטרנט מס פעמים ביום, השיחות טלפון מתנתקות או במהלך השיחה, או סתם כך בזמן שגם האינטרנט נופל.
משיחות רבות ומשולבות של תמיכת נטויזיון והוט לסירוגין יחד וכל אחד לחוד, שלחו לי פעמיים טכנאי מאחר וטענו כי הבעיה הנה של הוט, בפעם הראשונה הגיע הטכנאי לאחר שחיקיתי לו על חשבון זמן העבודה שלי, הגיע ולא ראה כל בעיה, שום טילפנתי ושוב החליטו כי הטכנאי טעה וכי הבעיה הנה של הוט, הנ,ל הגיע בשנית החליף מודם ושוב חוזר חלילה הבעיה לא נפטרה.
יש דינמיקה שאחד זורק על השני את מוקד הבעיה והרושם שלא נטויזיון ולא הוט ממש מצליחים להבין מה הבעיה.
לכן הנני מוצאת עצמי מול שוקט שבורה בכל פעם שאני מתקשרת על חשבוני ועל חשבון זמני כדי לגולל ולפתור את בעיות התיקשורת. ושוב מגוללת את הסיפור שוב ושוב ובכל פעם נשארת ללא מענה ממשי.
בפעמים האחרונות ביקשתי ודרשתי ניתוק, אינני מוכנה להמשיך להתייסר ולכעוס על מה שאני אמורה לקבל כלקוחה.
אולם גם בדרישה זו, מעבירים אותי מאחד לשני, התמיכה לשירות והשירות לתמיכה, כאשר פעמיים ביקשתי כי מנהלת השירות תחזור אלי זו לא חזרה, נציגה בשם ציפי מהשרות שוחחה עמי ואמרה לי לפנות לתמיכה אולם זו טענה כי השירות אמור לטפל בבקשה מעין זו.
אני דורשת לבטל עסקה זו לאלתר ללא דמי ביטול, כמו כן אבקש החזר על התקופה המיוסרת בה ביליתי שעות להמתנה של נציג מטעמם ושיחות אין ספור מול נציגיהם המנומסים אולם שלא יודעים את הפיתרון.
אבקש התייחסות מהירה לעניין זה.
ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
ביטול מידי מחברת נטויזיון והחזר לכל התקופה הזו. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' סומירן הינה מנויה לשירות האינטרנט של חברתנו משנת 2007.
גב' סומירן נוהגת לחדש עסקאות מעת לעת ,
ב6.9.2010 חדשה גב' סומרין עסקה במהירות 2.5 מגה , העסקה כוללת תשלום לחברת התשתית הוט , והחבילה כרוכה בהתחייבות לשנה.
בתאריך 13.9.2010 בחר גב' סומרין להצטרף גם לשירותי הטלפוניה של חברתנו.
בעקבות פנייתכם שוחחתי עם גב' סומירן , ותאום לה שליחת טכנאי לבירור מהות הבעיה.
גב' סומירן טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
גב' סומירן טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה