פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו האינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
תחילה יש לציין כי אני לקוח של חברת נטוויזן במשך יותר משנתיים, בחודש אפריל 2010 ביקשתי לנתק את קו האינטרנט ונענתי בחיוב ונשלח לי בפקס פירוט התשלום האחרון שעלי לשלם. בחודש מאי ניתקתי את התשתית של חברת בזק ולצערי סמכתי על חברת נטוויזן כי הניתוק אשר הובטח לי בטלפון בוצע מאחר ואני אינני תחת התחייבות כל שהיא ואין לי שום חובות לחברה. היום פניתי לחברת נטוויזן על מנת לחבר קו חדש וגיליתי כי הקו לא נותק מעולם וחמור מכך לא הוקלדה פנייתי לניתוק.
מדובר פה במקרה חמור של רשלנות מצד חברת נטוויזן מאחר וביקשתי מפורשות לבטל את הקו אך לתמימותי גיליתי שהנציגים מבצעים את עבודתם רק כאשר מדובר בחיבור קו להבדיל מניתוק קו.
בנוסף לכך עברתי מסכת טרטורים ואין ספור העברות מנציגים שונים ולאחר שיחה טלפונית של 45 דקות עם נציגת החברה נאמר לי שכעת הניתוק המיוחל יחול רק בתוך 72 שעות.
מופיע ברישומי החברה כי לא ביצעתי שימוש בקו מחודש מאי אך עדיין החברה מסרבת להשיב לי את הכספים שמגיעים לי.
תביעה משפטית פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שמואל נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 28.01.2010 בחר מר שמואל להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
מר שמואל בחר להצטרף לעסקה עם התחייבות למשך חודשיים.
בתאריך ה- 02.12.2010 פנה מר שמואל לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות האינטרנט, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה