פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מודם אלחוטי "מתנה".... לא ממש!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב22.11.10 יצר עמי קשר נציג של חברת נטוויזן ואמר שעקב שדרוג מהירות האינטרנט מגיע לי מודם אלחוטי במתנה. אמרתי לו שאני רכשתי מנטוויזן מודם לפני כחודשיים ואין צורך במודם נוסף. "אבל זה מתנה? למה שלא תקחי. יעלה לך 10 ש"ח דמי משלוח ותהיי מחוייבת להישאר איתנו למשך 18 חודשים במקום 12 חודשים" - דברי הנציג.
לפני כיומיים הופתעתי לגלות שחוייבתי באשראי ב366 ש"ח ב36! תשלומים של 10 ש"ח. בבירור שנערך מול חברת נטוויזן התברר שאני מחויבת בכרטיס אשראי ומקבלת זיכוי בחשבונית החודשית למשך 36 חודשים ולא 18!. כששאלתי את נציגת השירות מה יהיה אחרי 18 חודשים להם אני מחוייבת, התשובה הייתה כדלקמן: "את יכולה להתנתק מנטוויזן, אין שם ביעה, אבל זיכוי לא תקבלי". כלומר, אם כעבור 18 חודשים אני בוחרת להתנתק, אזי מודם במתנה יעלה לי 180 ש"ח. אז על איזה מתנה אנו מדברים?
בצורה כזאת החברה כובלת את הלקוח, או לחילופין מנסה להוציא ממנו 180 ש"ח תמורת "מתנה". האם זאת לא הונאה!!!!
כבר פעמיים דיברתי עם נציג שירות של החברה ודרשתי לבטל את העסקה (אני עדיין לא קיבלתי את המודם לידיי). אך נאמר לי שיחזור אלי מי שמוסמך לבטל את העסקה. מעניין , מתי זה יקרה????
אם עד יום ראשון הקרוב, דהיינו 05.12.10 העסקה לא תבוטל, אני שומרת לעצמי זכות לפנות למשרד התקשורת ולפרסם את פרשת ההונאה (אין לי שם אחר למה שקורה)באמצעי תקשורת.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצויי על זמן שביזבזתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' חייפץ נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 23.11.2010 בחרה הגב' חייפץ לרכוש נתב אלחוטי מחברת 013 נטוויז'ן, הגב' חייפץ בחרה להצטרף לעסקה הכוללת הטבה לפיה יגבה תשלום
ע"ס 366.4 ש"ח בעסקה של 36 תשלומים, במקביל יבוצע זיכוי ע"ס 9.9 ש"ח
מהחיוב החודשי של הגב' חייפץ בחברת 013 נטוויז'ן במשך 36 חודשים.
העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו לגב' חייפץ בע"פ
ובכתב במעמד המכירה.
בתאריך ה- 30.11.2010 חזרה בה הגב' חייפץ מעניין העסקה וביקשה לבטלה,
הגב' חייפץ החזירה את הנתב האלחוטי.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה והעסקה בוטלה.
גב' חייפץ טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה