פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי, והעברה לטיפול משפטי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד
נטויזן - מחלקת שירות לקוחות
העתק
משרד התקשורת – מחלקת פניות הציבור
המועצה הישראלית לצרכנות
משפט שדה – ידיעות אחרונות


הנדון: חיוב שגוי בחברת נטוויזן

שמי מלכא סיגל ואני הייתי לקוחה של חברת נטוויזן מזה כשנתיים וחצי עד ליום
בו החברה עשתה טעות וגבתה סך של 58 ש"ח במקום סך של 29 ש"ח שזה ההסדר שלי עם החברה.
התקשרתי וביקשתי הסבר לגבי הסכום השגוי וכל פעם נמסר לי ע"י טלפן אחר שהדבר יבדק ויחזרו
אליי.
כמובן שאף אחד לא חזר ולכן מתוקף היותי עובדת בנק אני יודעת כי ניתן להחזיר הוראת קבע עד 4 ימים.

וביום הרביעי החזרתי את הוראת הקבע מתוך תקווה שאולי עכשו נציג של החברה יצור איתי קשר ויסביר לי את פשר הטעות.
אך מאותו זמן התחילו הייסורים שלי עם החברה המשכתי להתקשר ולבקש הסברים אך בכל פעם שפניתי נמסר לי כי הם יבדקו ויחזרו
אליי.
אבקש לציין כי הוראת הקבע בבנק לא בוטלה וביקשתי מנציגיי החברה שישלחו את החיוב הנכון לבנק וזה יכובד.

ואכן חזרו ע"מ להודיע לי שהוראת הקבע חזרה הסברתי מדוע החזרתי אותה ושוב ביקשתי הסבר לחיוב השגוי ושוב
לצערי הבטיחו לבדוק ולחזור אליי.
לאחר כחודשיים ב-15.04.10 החברה ניתקה אותי מההתחברות לאינטרנט ופנה אליי נציג מהמחלקה הפיננסית בחור בשם מאיר
והודיע בלשון מאוד לקונית כי החיוב שלי עכשו עומד על 126 ש"ח ביקשתי הסבר גם לחיוב הנ"ל אך לא קיבלתי והבטיח שיחזרו אליי.
והנציג הודיע שבכל מקרה עליי לשלם אחרת הם מעבירים את ה"תיק" לטיפול עו"ד.
אני מצידי אמרתי שכל עוד אני לא מקבלת הסברים לחיובים השונים אני לא אשלם.
התיק עבר לטיפולו של עו"ד יצחק לוי .
שגם לו הסברתי את המקרה והבהרתי כי אני מעולם לא התחמקתי מתשלום חובותיי ולכן אני מעוניינת לשלם את חובי הנכון.
הפקידה של עו"ד ניסתה להסביר לי וטענה כי החוב הינו בשל העובדה שההתחייבות של 29 ש"ח ניגמרה וכרגע ההסכם שלי עם החברה הינו תשלום חודשי בגובה 45 ש"ח הודעתי לה כמובן שאני לא יודעת מזה דבר היא הבטיחה לחזור לאחר בדיקה
ואכן לשמחתי היא חזרה ואמרה כי היא טעתה והמנוי שלי נשאר על 29 ש"ח כמו כן בדפיי הסבר ששלחה לי ראיתי כי החברה אכן זיכתה את חשבוני בחברה ב-29 ש"ח שאני משערת שזה היה בגין הטעות שגבו מלכתחילה, מה שהצריך אותי להחזיר את הוראת הקבע.
מיותר לציין שאם היו מיידעים אותי לא הייתי מחזירה את הוראת הקבע.
כמו כן המשכתי להתקשר לחברה גם לאחר שניתקו אותי ע"מ שמישהו ייתן הסברים כי כל כוונתי הייתה להמשיך להיות מנויה של החברה .
אבקש לציין כי חודשיים הייתי ללא אינטרנט ורק לאחר מכן התחברתי ל012 וזאת משנואשתי לקבל הסברים מנטוויזן.
אני בטוחה שכל שיחותיי ופניותיי לחברה מוקלטות ואשמח אם אפשר יהיה להשמיעם למי שיוכל לעזור ולהביא את המקרה המצער לידי סיום.

אודה לעזרתכם בנידון.

בברכה
סיגל מלכא
מנהלת תחום בנקאות אישית.

חיוב תקין והפסקת הליכי הגביה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מלכא נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
הגב' מלכא הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 25.04.2007.
גב' מלכא חידשה את שירות האינטרנט שבמנוייה בתאריך ה- 25.01.2009, הגב' מלכא בחרה להצטרף לעסקה אשר תנאיה: אינטרנט במהירות 1.5Mb/150K בתשתית ADSL במחיר 29.13 ש"ח לחודש למשך שנה בהתחייבות.
בתאריך ה- 25.02.2010 חוייבה הגב' מלכא ע"ס 58.26 ש"ח בגין חשבוניות ינואר ופברואר 2010 בעבור שירות האינטרנט.
הגב' מלכא בחרה לבטל את הרשאת החיוב בהוראת הקבע אשר עודכנה במנוי ובמנוייה נצטברה יתרת חוב.
חברת 013 נטוויז'ן פנתה לגב' מלכא למען תפרע את חובה אך הגב' מלכא בחרה שלא לפרוע חוב זה חרף שימושיה בשירות.
חברת 013 נטוויז'ן פנתה לגב' מלכא בכל האמצעים העומדים לרשותה, משלא נפרע החוב נאלצה חברת 013 נטוויז'ן לפנות לסיוע עו"ד דין למטרת גביית החוב.
חברת 013 נטוויז'ן פונה באמצעות תגובה זו לגב' מלכא ומבקשת ממנה לפרוע את חובה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה