פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין הטבת "חינם" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בתלונה אליכם לגבי חברת נטוויז'ן, והתגובה שהתקבלה מהחברה פירטה את מה שכבר דובר אין ספור פעמים עם נציגי החברה.
לגבי תגובתם- לא קיבלתי את הסכם תנאי ההטבה לא בע"פ וכמובן שלא בכתב.
ניתן גם לראות זאת משום שכשהתקשרתי לחברת נטוויז'ן לברר את העניין, הם ציינו כי אינם מוצאים אותי כלל ברישום לקוחותיהם ונאלצו לפתוח לי תיק לקוח חדש.
לא היו במערכותיהם שום פרטים שלי מלבד מספר הטלפון, בטח ובטח לא את כתובתי - לכן כמובן שלא יכלו לשלוח לי את הסכם ההטבה הכתב - כמו שציין נציג אשר ענה לתלונתי.
בנוסף, הנציג אשר יצר עימי קשר אינו הציע לי את מלוא הסכום בהחזר אלא רק חלק ממנו.
אשמח אם בתגובה הבאה הדברים יתבססו על סמך עובדות מהימנות ולא על סמך השערות ומידע נטול טעם אשר נועד לצאת "ידי חובה".
פשוט ביזיון. מצפה לתגובה הולמת הפעם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי על עוגמת נפש, עלבון וטרטורים. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שטיקן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה במס' הזדמנויות.
מר שטיקן שוחח עם גורמים בכירים בחברת 013 נטוויז'ן אשר הציעו למר שטיקן
מס' הצעות כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין.
לדאבונה של חברת 013 נטוויז'ן בחר מר שטיקן לסרב להצעות אשר הוצעו לו,
חברת 013 נטוויז'ן עשתה מאמצים ניכרים על מנת להביא למר שטיקן מענה
לשביעות רצונו, נציגי חברת 013 נטוויז'ן עומדים לשירותו של מר שטיקן במידה
ויבחר לממש את ההצעות אשר הוצעו לו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה