פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי עבור מה?????? לקוח מספר 8917995 סלע משה נושא התלונה:
סלע אסתר שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
חיפה צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת ניטוויזין הציעה לנו להתקין בביתנו קו טלפון 013 . לאחר מס' ימים הגיע טכנאי אך הצליח להתקין את הקו בכל הנקודות שבבית, לאחר נסיונות רבים לא הצליח הטכנאי להתקין את הקו. נשארנו ללא קו עם שקעים פתוחים וכבלים מוטלים על הרצפה והבטחה כי יגיע טכנאי בכיר להשלים את ההתקנה. לא קיבלנו שירות נוסף אלא, התעלמות מוחלטת. המשכנו להשתמש בקו בזק.
כאשר ראינו את טיב ההתיחסות והשירות ב 12/11/2010 פנינו אליכם טלפונית להגיע ולקחת את מתאם השיחות המוטל בביתנו כאבן שאין לה הופכין. נדרשתי על ידי המוקדן לשלוח את הציוד לבית אומגה בחיפה .
בתאריך 14/11/2010 הגעתי אישית למרכז אומגה ומסרתי את המתאם. (יש בידינו אישור על ההחזרה)
בתאריך 21/11/2010 קיבלנו דרישה להחזרת המתאם תוך 14 יום כאשר המתאם הוחזר שבוע קודם.
בתאריך 8/11 בבדיקה שוטפת של חיובי כרטיס האשראי הסתבר כי חברת נטוויז'ן גזלה מחשבוני בתאריך 29/11 סך 1103.24 ש"ח , כסף שנועד לחיים השוטפים של בני משפחתי מבלי ששהתחייבתי לתשלום כל שהוא.


ביום 21/11/10
בתאריך
עוגמת נפש, אי אימון ,כעס,עלבון סוג הנזק :
זיכוי מיידי בסכום שנגבה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
נג'יה בובו- פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של מר סלע התקבלה במשרדנו ומבדיקתה עולה כי :

1. מר סלע בחר להצטרף לשירות הקו הביתי בתאריך 12.10.2010.
2. מר סלע פנה למוקד שירות הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן בבקשה לנתק את השירות לראשונה
בתאריך ה- 12.11.2010 , חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות נותק .
3. עקב טעות טכנית מר סלע חויב בתשלום עבור ניתוק השירות .
4. בעקבות פנייתכם שוחחתי עם מר סלע .
5. מר סלע זוכה בגין החיוב.

6. מר סלע טופל לשביעות רצונו .

אני מקווה כי מכתבי עונה על פנייתכם .
תגובה:
מר סלע זוכה בגין החיוב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה