פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ניתוק מטלפון קווי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירות הטלפון הקווי של נטוויזן. בגלל השירות הגרוע , הכולל ניתוקים רבים גם של הטלפון הביתי וגם האינטרנט (שמחוברים דרך אותו מודם ) לאחר שלושה חודשים החלטנו להתנתק. המודם הוחזר לחברה. החברה חייבה אותי בגין 15 חודשים בגין התחייבות. לטענת החברה ניתן להתנתק תוך חודשיים בלבד ללא חיוב . מאחר ואני לא התחייבתי לדבר כזה התנגדתי לתשלום של 900 שח. אבקש עזרתכם בבטול החיוב שנראה לי לא הוגן בגלל השירות הגרוע וללא הסכמתי. שלחתי מכתב לספק ללא תגובה מהם.
כספי באופן עקיף סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר בוזגלו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בוזגלו הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 07.07.1999.
בתאריך ה- 31.05.2010 בחר מר בוזגלו להצטרף לשירותי הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר בוזגלו בחר במסלול הכולל חודשיים ללא דמי מנוי וללא התחייבות ולאחריהם התחייבות למשך 18 חודשים.
בתאריך ה- 08.11.2010 פנה מר בוזגלו לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפוניה, השירות בוטל לבקשתו וממר בוזגלו נגבה החזר דמי ההטבה וזאת בהתאם להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר בוזגלו בע"פ ובכתב במעמד המכירה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר בוזגלו, כמחווה לרצון טוב זוכה מר בוזגלו בגין החזר דמי הטבה, תקופת ההתחייבות אשר טרם מומשה בשירות הטלפוניה לאור ביטול השירות הועברה לשירות האינטרנט.
מר בוזגלו טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה