פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להזהר מנטויזן להתאגד לתבוע אותם להגיב כלקוחות גאים להתנתק מהם נושא התלונה:
חוצן אהוד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשית מה שהציל אותי מיידם זה הוראת קבע בבנק מזל שלא נתתי להם כרטיס אשראי אני אהוד חוצן [email protected] בואו נתאחד לתבוע במשותף
1 נטויזן ניתקו את הטלפון מאפשרות לחייג לחול גם את 013 וגם את 00
ללא כל אזהרה כפי שדורש החוק
הוראת קבע היתה ולא היה שום חוב כספי
2 פניתי טלפונית מייד בבקשה שיחברו לי את הקוו כי אני צריך דחוף קוו חיוג לחול
שום דבר לא עזר במשך שלושה ימים ישבתי עם הטלפון עד שלבסוף הרימה אותו
מיהיא שהיתה אחראית ובאה במקרה לתגבר את המוקד היא חיברה לי באותו יום
את הקוו אבל נתבקשה לברר שלא יקרה שוב . אחרי שש שעות היא התקשרה אלי
"כרגע אתה מחובר" , שאלתי מה יקרה מחר או בעוד רגע " כרגע אתה מחובר"
החלטתי מנסיון שלושת הימים הנוראים שבילתי מולם ולנוכך אי הוודאות שאינני יכול לחיות אם חשש כזה ושרות כזה וביקשתי להנתק. החוזה שלי תם לא היה לי
חוב . ביקשתי לא לחדש . זה נמשך חודשיים של אין ספור טירטורים עד שהואילו לנתק וזה בניגוד לחוק
3 אי כיבוד הבקשה לניתוק במשך חודשים
4 שמות המנהלים שמופיעים באינטרנט לפי החוק אינם ממש קיימים עבור הלקוחות זו פשוט אחיזת עיניים כלפי משרד התקשורת הם אינם עונים .פניתי עשרות פעמים למשל שי פרנקו -לא עונה
5 משרד התקשורת פנה אליהם ותשובתם שקרים ואחיזת עיניים פתאום הפכתי
ללקוח בעייתי לאחר עשרים שנה
6 מסקנה התנתקו מהם לפני שיקרה משהוא . פשוט כתבו מכתב רשום לכתובת
שעל החשבונית ובקשו לא לחדש את המנוי

תיבת דאר שאבדה קשרים עם כל העולם דאר ופקסי ם לחול שלא נשלחו שיחות דחופות לחול -פיקוח נפש שלא בוצעו סוג הנזק :
? פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר חוצן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר חוצן הצטרף לשירותי החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן ונהג לבצע שימוש
בשירות.
בתאריך ה- 08.12.2009 התקבלה הודעת הכחשה מחברת האשראי בעבור הכרטיס המעודכן במנוי שבנדון.
בעקבות האמור במנוייו של מר חוצן נוצרה יתרת חוב.
חברת 013 נטוויז'ן פנתה למר חוצן בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להסדיר את החוב במנוייו אך מר חוצן בחר שלא להסדירו.
משלא הוסדר עניין החוב נאלצה חברת 013 נטוויז'ן להפסיק את מתן השירות למר
חוצן.
משהסדירה גב' חוצן את עניין החוב שחררה חברת 013 נטוויז'ן את חסימת המנוי והמשיכה לספק למר חוצן את שירותיה.
בתאריך ה- 25.10.2010 בחר מר חוצן לבטל את שירות החיוג הבינלאומי ממנוייו,
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה.
נציגיה ומנהליה של חברת 013 נטוויז'ן עומדים לשירותו של מר חוצן ולכלל לקוחותיה בכל עת.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה