חיוב יתר לאורך שנים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חב נטויזיון במשך שנים. לאחר שהתעוררה בעיה בכרטיס האשראי שלי, התפנתי לבדוק את החיובים שגבתה נטויזיון. ובכן, כך הסתבר לי:
1. שהחל מאוגוסט 2009 החברה גבתה ממני עבור שירות אנטי-וירוס שלכאורה הזמנתי.
סך הגביה שלא כדין עבור שירות אנטי-וירוס עד היום: 140 ש"ח.
2. בנוסף, הסתבר שבמשך 3 השנים האחרונות (ויתכן ששנים קודם לכן) החברה גבתה ממני עבור אינטרנט במהירות מרבית- 750Kb/96Kb -
96.36 ש"ח (לא כולל מע"מ). זאת כאשר עלות שירות זה עמד על 35 ש"ח כבר בשנת 2006.
אני מעריכה כי נטויזיון גבתה ביתר למעלה מ-1,000 ש"ח עבור שירותיה בתקופה האמורה.
בשיחה עם נציג השירות נאמר לי תחילה שכמחווה של "רצון טוב" יזכו אותי עבור 3 חודשים עבור "שירות אנטי-וירוס" וכי יש "תיעוד" של העיסקה שנערכה לכאורה ב-16.8.2009. "כשהסברתי לנציגה שאין שום אפשרות שמי מנציגי השירות שוחח איתי במועד זה כי שהיתי בחו"ל מיד פיתאום הסכימה לזכות אותי במלוא הסכום שנגבה שלא כדין.
באשר לגביית היתר ב-3 השנים האחרונות הוסבר לי, כי אכן המחיר יקר אבל "אני אשמה" - "לא עידכנתי את החבילה". כששאלתי איזו חבילה היתה לי שמחירה האמיר ל-96 ש"ח, לא היתה לנציגה תשובה.
נשאלות השאלות:
האם נטוזיון יכולה לגבות פי 2 ופי 3 עבור שרות רק משום שלקוחה "לא עידכנה את החבילה?" איזו חבילה בכלל?
מה באשר למחיר הוגן עבור שירות?
כיצד מאמיר מחיר השרות בעשרות אחוזים ואילו השרות עצמו נותר קבוע?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|