פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר לאורך שנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חב נטויזיון במשך שנים. לאחר שהתעוררה בעיה בכרטיס האשראי שלי, התפנתי לבדוק את החיובים שגבתה נטויזיון. ובכן, כך הסתבר לי:

1. שהחל מאוגוסט 2009 החברה גבתה ממני עבור שירות אנטי-וירוס שלכאורה הזמנתי.

סך הגביה שלא כדין עבור שירות אנטי-וירוס עד היום: 140 ש"ח.

2. בנוסף, הסתבר שבמשך 3 השנים האחרונות (ויתכן ששנים קודם לכן) החברה גבתה ממני עבור אינטרנט במהירות מרבית- 750Kb/96Kb -
96.36 ש"ח (לא כולל מע"מ). זאת כאשר עלות שירות זה עמד על 35 ש"ח כבר בשנת 2006.

אני מעריכה כי נטויזיון גבתה ביתר למעלה מ-1,000 ש"ח עבור שירותיה בתקופה האמורה.

בשיחה עם נציג השירות נאמר לי תחילה שכמחווה של "רצון טוב" יזכו אותי עבור 3 חודשים עבור "שירות אנטי-וירוס" וכי יש "תיעוד" של העיסקה שנערכה לכאורה ב-16.8.2009. "כשהסברתי לנציגה שאין שום אפשרות שמי מנציגי השירות שוחח איתי במועד זה כי שהיתי בחו"ל מיד פיתאום הסכימה לזכות אותי במלוא הסכום שנגבה שלא כדין.

באשר לגביית היתר ב-3 השנים האחרונות הוסבר לי, כי אכן המחיר יקר אבל "אני אשמה" - "לא עידכנתי את החבילה". כששאלתי איזו חבילה היתה לי שמחירה האמיר ל-96 ש"ח, לא היתה לנציגה תשובה.

נשאלות השאלות:

האם נטוזיון יכולה לגבות פי 2 ופי 3 עבור שרות רק משום שלקוחה "לא עידכנה את החבילה?" איזו חבילה בכלל?

מה באשר למחיר הוגן עבור שירות?

כיצד מאמיר מחיר השרות בעשרות אחוזים ואילו השרות עצמו נותר קבוע?


כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה