פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, במרץ 2009, פניתי לחברת 013 נטוויז'ן, בבקשה לבטל את המנוי לשיחות לחו"ל וכרטיס גלובל קארד. הכרטיס בוטל, אך לא המנוי לשיחות לחו"ל. נוסף על כך, חברת 013 הוסיפה על דעת עצמה ללא רשותי חיובים קבועים. דמי מנוי לשיחות לחו"ל מוזלות וגובה כל חודש 12 ש"ח. למשך 20 חודשים.היום ה-20/12/10 פנינו לחברת 013 בבקשה לבטל את המנוי ולהחזיר את הכסף שנלקח במרמה ללא הסכמתי וללא רשותי באמצעות מס' כרטיס האשראי שלי. הנציגה אמרה לי שאין מה להחזיר. ביקשתי לשוחח עם מנהל, והיא אמרה שמנהל יחזור אליי בעוד 3 ימים. אני יודע שמדובר רק ב240 ש"ח, אך זה עדיין כסף שנלקח במרמה מבן אדם בן 75.
כספי סוג הנזק :
זיוכי מלא, פיצוי כספי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
נג'יה בובו- פניות הציב שם ותפקיד:
תלונתה של גב' גלעד התקבלה במשרדנו ומבדיקתה עולה כי :
1. שירות שיחות לחול הוא ע"ש מרקס קרוטיקוב אביה של גב' גלעד
2. מר קרוטיקוב הינו מנוי לשירותי שיחות לחול ולישרות הגלובל קארד משנת 2003
3. מר קרוטיקוב פנה במרץ 2009 בבקשה לבטל שירות הגלובל קארד 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל .
4. מר קרוטיבקוב המשיך לעשות שימוש בשירות השיחות לחו"ל עד חודש דצמבר 2009 .
5. בעקבות פנייתכם שוחחתי עם גב' גלעד , הוסבר לגב' גלעד שאביה עשה שימוש בשירות עד לחודש דצמבר 2009.
6. לפנים משורת הדין בוצע זיכוי על דמי המנוי בחודשים בהם לא נעשה שימוש.
7. גב' גלעד טופלה לשביעות רצונה .
תגובה:
גב' גלעד טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה