פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין, קושי בהתנתקות, שרות לקוחות מבזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הייתי (עד היום) לקוח אינטרנט פרטי של חברת נטוויזן, בביתי, מזה למעלה מ-4 שנים. אחרי שנים שלא קבלתי מהם חשבוניות (כי הם לא שלחו לי כאלה מעולם) שמתי לב שאיני נמצא בתוכנית ועל כן מחיר השרות גבוה יותר מכפי שחשבתי. לאור זאת התקשרתי לשרות הלקוחות, בכדי לברר מחירים לחידוש ההתחייבות. תוך כדי שיחת הבירור נודע לי שהחברה מחייבת אותי, למעלה מ-4 שנים, ב-10 שח נוספים לחודש עבור שרות אנטיוירוס ואנטיספאם שמעולם לא דרשתי. זאת ועוד, שירות זה משרת את כתובת הדוא"ל שלהם בה לא השתמשתי מעולם.
משמע, בעוד שהייתי בתוכנית בסך של 50 שח לחודש החברה חייבה אותי ב-10 שח נוספים עבור שירות שלא דרשתי ושאיני משתמש בו.
כשנודע לי הדבר, מייד דרשתי להתנתק, שכן מבחנתי לגבות כסף בלי לקבל אישור לדבר זאת גניבה. כלומר, חדירה לאמצעי התשלום וגבייה נוספת בלי אישורי.
בשיחות השונות עם 3 גורמים שונים בחברה הואשמתי תחילה בחוסר אחריות על כך שאיני בודק את חשבונותיי, ושעצם העובדה שלא התלוננתי בעבר על הגבייה הנוספת מעידה על כך שהדבר היה באישורי ומקובל. טענה זו חזרה על עצמה מספר פעמים.
החישוב שעשיתי (10 שח לחודש עבור למעלה מ4 שנים בתוספת מע"מ, הצמדה וריבית) מעמידה את הסכום בקירוב ל-1,000 שח אותם אני דורש בחזרה.
מהחברה נמסר לי שאיני זכאי לשום החזר, ושבעצם אישרתי את התוספת בעבר ושיתכן שאיני זוכר הדבר (כמו אמא של מנהלת משימור הלקוחות שנוטה לשכוח התחייבויות שלה). כמובן שלחברה אין תיעוד להתחייבות זו, מיותר לציין כי מעולם לא אישרת הדבר - מעולם לא השתמשתי בכתובת הדוא"ל בעלת השירותים הנוספים
לאחר שעה של שיחות טלפון עם גורמים שונים בחברה, במהלכם הרימו עלי את הקול, זלזלו בי והתייחסו אלי בצורה מבזה, בנוסף כמובן לעבירה החמורה של גניבת כסף מחשבון הבנק שלי (באמצעות כרטיס האשראי) מצריכה טיפול מול החברה.
על כן, אשמח מאד לטיפולכם מול החברה במטרה שאקבל החזר כספי ומכתב התנצלות על התנהלותם.
כמובן שאני מציע לכם ולכל אדם להימנע מביצוע עסקים עם החברה.
בתודה מראש,
מוטי קניאס
כספי סוג הנזק :
טיפול מול החברה לקבלת החזר כספי והתנצלות - כמו גם מוצע לעלות הסוגיה למודעות כדי למנוע אירועים דומים בעתיד פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר קניאס נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר קניאס בחר להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 05.12.2006, במעמד הצטרפותו בחר מר קנאיס להצטרף לשירות הגנה לתיבת המייל אשר בבעלותו- שירות Anti Virus בעלות חודשית וללא התחייבות.
מבדיקתי עולה כי מר קניאס נהנה מהשירות ולא נתקבלה מעולם פנייה לביטולו.
מר קניאס שוחח עם מנהלת בקשרי הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן אשר הציעה חידוש שירות אינטרנט בתנאים אטרקטיביים וזאת כמחווה לרצון טוב אך לדאבונה בחר מר קניאס שלא לקבל את הצעתה.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה