פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתקתם אותי מתעריף שיחות מוזל לארה"ב ללא פנייתי והסכמתי לכך.... נושא התלונה:
פדידה יהודית שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נטויזיון שנים.הן כספק אינטרנט והן לשיחות לחול.
משפחתי משוחחת עם ארה"ב זמן רב ושעות.
באוקטובר 2010 פניתי לנטויזיו לשאול על תעריף לספרד שכן ביתי נסעה ל-3 חודשים ורציתי לחייג אליה דרך נטויזן.שאלתי לתעריף לספרד בלבד - הנציג שאל אותי מה עם ארה"ב ועניתי לו..."עזוב ארה"ב" (יש לציין שלא הייתה לי בעייה עם התעריף לארהב תמיד החשבוניות עמדו בין 50שח ל60 שח) שנים שוחחנו כולנו ולא בדקתי חשבוניות וחיובים.הנציג הבין מהמשפט "עזוב ארה"ב - לנתק אותי משירות תעריף מוזל לארה"ב....אני לא בקשתי בשום דרך להתנתק.
נכון שתעריף לספרד לא נראה לי ושוחחנו עם ביתי דרך רשת אחרת אני יכולה להוכיח זאת על ידי חיוב וחשבוניות.
כשראיתי במקרה את החשבוניות האחרונה ועוד שתי חשבוניות - החיוב היה בין 200 שח ל600שח- התלוננתי כמובן ולפני משורת הדין מנהלת בשם נטלי מעונינת לזכות אותי ב- חשבונית על סך 200 שח (טוענת שזאת חשבונית אחרונה) אגב בקשתי העתק של חשבוניות אחרונות להוכיח לכל המעוניין שלא עברתי מעודי סכום גבוה מ-60 שח.
1.אני חושבת שנגרם לי עוגמת נפש וחיוב לא הוגן מחוסר הבנה...2. אם חשבתי להתנתק מנטויזיון מה הסבר שלהם להמשך התקשרות דרכם עד כה.... ?
פניתי לשירות לקוחות משך כחודש עד שקבלתי יחס מצד מנהל השירות- חודש שלם אני בדרישה לטפל בתלונתי.
3. את הכסף נטויזיון כבר קבלה...את ההחזר אני דורשת לקבל במזומן שכן אין לי עניין להמשיך לשוחח לחול דרכם.
בברכה
אנא בדקו את תלונתי
בברכה יהודית
נ.ב. כמובן שלא מתעלמת מתשלום עבור שלושת חודשי השיחות באופן יחסי ופרופורציונלי ליתר החודשים.
יש לי שני מנויים נפרדים בשתי כתובות שונות
1. פדידה שלום עו"ד- השבעה 4 בית שמש
2. פדידה שלום ויהודית רח' מארק שאגל 11/12 רמת אביב תל אביב
בזבוז זמן בהמתנה... סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' פדידה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' פדידה הצטרפה לשירותי החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 18.02.2007.
הגב' פדידה נוהגת לעדכן את תנאי עסקתה מעת לעת.
בתאריך ה- 05.10.2010 פנתה הגב' פדידה לחברת 013 נטוויז'ן וביקשה לעדכן את המסלול בהתאם לצרכיה הנוכחיים, הגב' פדידה שוחחה עם נציג בקשרי הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן ובחרה להצטרף למסלול הכולל הטבה אטרקטיבית בחיוג לספרד בלבד ליעדים נייחים וניידים.
הגב' פדידה בחרה לחייג ליעדים נוספים אשר אינם נכללים במסגרת המסלול אליו הצטרפה וחוייבה בהתאם למחירון המנויים של חברת 013 נטוויז'ן.
הגב' פדידה שוחחה עם מנהלת בשירות הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן ובמנוייה עודכן זיכוי כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין.
הגב' פדידה טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה