פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת מידע מלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נטוויז'ן פנו אליי בהצעה מפתה לעבור מ'בזק' אליהם.כמובן שבזמן המכירה היו אדיבים וציינו עד כמה הם זולים .ועד כמה השירות שלהם יוצא מן הכלל..
מספר ימים לאחר מכן שמנו לב שמכשיר הטלפון הנוסף של חברת 'סקיולייף'[מצוקה] איננו עובד.הוזמן טכנאי מטעמם [של סקיו']שבדק ואמר:'צור קשר עם נטוויז'ן כדי שנחבר אתכם שוב.כי הטכנאי פשוט ניתק אתכם.
כשצלצלתי ל'שירות המצויין' הסבירו כי חברתם אינה תומכת בלחצני מצוקה למינהם.כששאלתי מדוע נציגת המכירות לא ציינה בפני וגם הטכנאי שניתק במו ידיו לא ציין זאת .נתקלתי בקיר אטום..
ביקשתי להתנתק העבירו אותי למחלקה הרלוונטית.חיכיתי כחצי שעה על הקו כשאני שומע שוב ושוב כי אני הראשון בתור.כששמעתי צליל חיוג השיחה נותקה.
כך במשך 4 פעמים רצופות..
אני שוקל
לתבוע אותם על עוגמת נפש ויחס מחפיר ללקוחות שזה עתה הצטרפו..
יש לי גם מס' פנייה -163387368
וכמובן שיחות שלהם מוקלטות בזמן מכירה ואף לאחר מכן..
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר נתנאלי בנוגע למנוי ע"ש גב' פרח נתנאלי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 04.01.2010 בחרה גב' נתנאלי להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת
013 נטוויז'ן.
בתאריך ה- 02.01.2011 בחרה גב' נתנאלי להצטרף לשירותי הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן.
מול גב' ומר נתנאלי בוצע תשאול טכני ונמסר הסבר בנוגע לתפעול השירות.
מבדיקתי עולה כי משפחת נתנאלי ממשיכה לצרוך את שירותיה של חברת 013 נטוויז'ן.
משפחת נתנאלי טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה