פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריצה למחשב והחיבור שלא מרצון לחברת 013 נטוויזן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2009 בני הסטודנט, עבר לדירה שכורה בכרמיאל. בשלב זה התקשרתי לחברת 013 נטויזן שבה הייתי מנוי משך כ-10 שנים, לברור פרטים בנוגע לחבילת התקשרות אינטרנטית, עבורו.

מטרת השיחה הייתה בירור בלבד. להפתעתי הרבה, גיליתי לאחר זמן שהם מחייבים אותי , עבור חיבור לאינטרנט באותה דירה שכורה , למרות שלא רציתי ולא ביקשתי זאת כלל. ומעבר לכך מעולם, לא היה באותה דירה קו טלפון, ולא הייתה כל אפשרות לעשות שימוש בשירות שכזה. פניתי לחברה כשהתגלה לי דבר החיוב הכפוי, וביקשתי שיקשיבו להקלטות השיחה, שנעשתה אז.
למרות, שידוע לי שנעשות הקלטות שכאלה. לדבריהם, ההקלטה, "משום מה" אבדה.

החברה ניצלה את העובדה, שיש בידיהם פרטי כרטיס האשראי שלי לצורך חיוב והורידו לי מראש 300 ₪ עבור התוכנית מ-2009. וכך נאלצתי לשלם 300 את הסכום הנ"ל בניגוד לרצוני, ללא קבלת שום שירות- ובכפייה.המעשה נעשה תוך ניצול ציני של יכולת הגבייה שלהם כנגדי, בלי שום אפשרות מצידי למנוע זאת.תוך מודעות לחוסר האונים שלי, כלקוח בפעולה כנגד חברה שכזו.

לאחר התנהלות בלתי כשרה זו מצידם, החלטתי לנתק כל קשר איתם.

בתאריך 27.08.2010 הסתיימה חבילת המבצע בביתי לגלישה באינטרנט עם 013 נטוויזן.

עוד ביולי התקשרתי לחברה והודעתי שהחבילה תסתיים באוגוסט, בתאריך הנ"ל וברצוני לנתק כל קשר איתם. הם אמרו שאינם מוכנים לקבל הודעה שכזו מראש ודרשו שאפנה אליהם במועד המדויק, לצורך ההתנתקות. אגב, גם נקודה זו מבטאת זלזול בלקוח, שכן, מדוע לא לקבל הודעה שכזו מראש?!

לפיכך ב- 25.08.2010 שלחתי להם פקס המודיע על סיום ההתקשרות. וביקשתי בו שיאשרו לי באי.מייל את תום ההתקשרות. כמובן, שגם פה לא קיבלתי כל תגובה מהם, למרות בקשתי המפורשת.
לאחר כמה ימים התקשרתי לוודא שהם אכן קיבלו הפקס וינתקו אותי. הפקידות אישרו שקיבלו את הפקס וינתקו אותי.

אך בכך לא נגמר העניין. במשך החודש ספטמבר, "זכיתי" למבול של טלפונים מהחברה, בבקשה לחזור ולהתחבר אליהם, כשהם מבטיחים לי "הרים וגבעות". בכל השיחות האלו, הבהרתי להם, שהם לקחו ממני שלא באישורי, כסף עבור שירות שלא ביקשתי ולא קיבלתי ולכן אין ברצוני לחדש את ההתקשרות עמם.
בעקבות המקרה, הראשון, בו נחשפה, חוסר אמינותם ותום הלב שלהם, בכל השיחות נזהרתי בדברי כדי שלא יהיה שום ספק, שאין בכוונתי לחדש התקשרות זו. חזרתי על דברי, שאיני רוצה שום קשר איתם ומבקש להתנתק.

בתאריך 27.08.2010 בתום מועד ההתחברות ל- 013 נטויזן – פתחתי תוכנית חדשה בבזק בינלאומי- התקשרתי לטכנאים של בזק בינלאומי שחיברו אותי אליהם הם אכן עשו זאת. והתחלתי לגלוש דרכם.

בספטמבר 2010 חודש לאחר ניתוק כל התקשרות עם נטויזן. ראיתי להפתעתי שחייבו אותי שוב ב 013 .התקשרתי אליהם בכדי שיבטלו את החיוב.הפקידות לא הסכימו וניסו לשכנע אותי שוב, לחזור להתקשרות אינטרנטית דרך 013. לקח לי יומיים, של ריב וצעקות, עד שהגעתי למנהל בכיר, שגם הוא שב וניסה לשכנעני לשוב לתוכנית.
בתום השיחה איתו, הוא אישר שאני הודעתי על ניתוק, שזו טעות שלהם. והבטיח שיבטלו את החיוב. ברצוני לחדד, שכל אותן שיחות, תועדו אצלם במחשב -כל עשרות השיחות שלי איתם, כמו כן הם אישרו שקיבלו את הפקס, וגם קיבלו את הדרישה הטלפונית שלי לנתק אותי מחברתם.

לאחר מסכת ההתנהלות הבלתי תקינה של 013 ראיתי לנכון שלא להאמין להם ובכדי למנוע חיובים נוספים מיותרים, ביטלתי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי לחשבון שלהם. חשוב לי לציין, שהחיוב עבור חודש ספטמבר אכן בוטל מצידם לבסוף.


אך בכך לא הסתיימה הסגה. בחודש אוקטובר ונובמבר 2010 קיבלתי שוב חשבון מחברת 013.
מכיוון שידעתי שאני גולש דרך חברת בזק בינלאומי, מחובר אליהם ומשלם עבור השירות להם , ובנוסף לאחר ביטול החשבון החיוב בספטמבר היה לי ברור, שיש להם בעייה בירוקרטית, שבגללה ממשיכים לשלוח לי את החשבונות בטעות.

בחודש דצמבר 2010 התקשרו אלי נציגי 013 ודרשו בתוקף, שאשלם עבור שני החודשים הללו, חשבון על אוקטובר ונובמבר בזמן שהייתי מנותק מהם לחלוטין, מזמן.
הבהרתי לכל נציג שהתקשר והיו רבים כאלה, שאני גולש דרך בזק בינלאומי, ולפיכך, אי אפשר לחייב אותי , על חשבון שלא קיים.

להפתעתי הרבה - הם שלחו לי דו"ח שלדבריהם כן גלשתי , והשתמשתי בשירותיהם. דבר שהוא בלתי אפשרי , שכן יש לי רק קו טלפון אחד, המחובר לבזק בינלאומי.

הם התעלמו מן העובדה הזו, לפיכך עלי להסיק, שאם אכן יש אמת בדבריהם הרי שהם פרצו לי למחשב- ניתקו אותי מבזק בינלאומי וחברו אותי ללא ידיעתי ובניגוד לרצוני שוב לחברה 013. דבר שהוא מנוגד לחוק.
בשלב זה גלשתי ללא ידיעתי , לכאורה, דרכם. תוך שאני ממשיך לשלם לבזק בילאומי עבור הגלישה, דבר שסותר את דבריהם באופן חד משמעי ויש לי הוכחות לכך.

בדצמבר הם התקשרו שוב ונתנו לי מספר אסמכתא המאשר את ניתוק הקו, אבל הם ממשיכים להטריד אותי ודורשים תשלום עבור החודשיים אוקטובר נובמבר. תוך איומים בפנייה לתביעה משפטית כנגדי, במידה ולא אשלם.

אם אין די בכל אלה, נאלצתי לבזבז זמן יקר של עבודה, בכל השיחות המיותרות עמם. אני אדם שסובל מלחץ דם גבוהה, והם גרמו לי נזק נפשי ובריאותי כבד.

אני סבור, שאני זכאי לפיצוי הולם מהם כנגד כל הסבל המיותר והרב שנגרם לי. זאת כולל התנצלות מצידם.
ואף הסבר מדוע הם מתנהלים בצורה פושעת שכזו.


כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר ויינברג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. מבדיקתנו עולה כי למר וינברג הייתה התחייבות במנוי של 013 נטוויז'ן עד ליום 27.08.2010. בשל טעות טכנית לא בוטל המנוי בתום תקופת ההתחייבות. יצוין כי, נעשו שימושים במנוי עד ליום 12.11.2010. נוכח העובדה כי מר ויינברג ביטל את אמצעי התשלום מול חברת האשראי, הצטברה במנוי יתרת חוב בגין השימושים בשירות עד המועד האמור לעיל.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר ויינברג, למר ויינברג הוסבר כי לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית, יקוזז החוב שהצטבר במנוי וזאת חרף השימושים שנעשו, כאמור.
מר ויינברג טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה