פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף במירמה והפלת אחריות על הלקוח. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
עד לפני כ- 4 חודשים הייתי מנויה בשירות קו הטלפון הביתי של נטוויז'ן. לאחר שבמשך כשנה היה קו הטלפון פעיל החלטנו להפסיק את השימוש בו והודענו על כוונתנו להתנתק משירות זה.
במהלך השיחה עם שירות הלקוחות נתבקשנו לשלוח את מתאם השיחות, ולא ניקנס, ואכן שלחנו את המתאם לכתובת שנמסרה לנו, לאחר כשבוע ולאחר מספר שיחות שנעשו ביוזמתי לשירות הלקוחות מכיוון שלא היה ברור עדיין אם הגיע המשלוח או לא, הודיעה לי חגיגית אחת הנציגות כי הכול בסדר ואין מה לדאוג, המשלוח הגיע ובמידה ותהיה בעיה היא תתקשר אליי מייד. כמובן שאף אחד לא טרח להתקשר מאז.
להפתעתי גיליתי לפני כחודש בפירוט חיובי כרטיס האשראי שלי כי חוייבתי ע"י חברתכם בסכום של כ-275 שקלים! כשהתקשרתי לבדוק מה פשר החיוב נמסר לי שהוא על מתאם השיחות שמסתבר שברישומים של חברת נטוויז'ן הוא עדיין אצלי! אותה נציגה שענתה לי אמרה לי שהיא תברר עם המנהלת שלה ותחזור אליי עם תשובה. כמובן שהיא לא חזרה. מס' ימים אחר כך התקשרתי שוב, ענה לי נציג בשם זאב שהבטיח לי שהוא יברר ותוך יומיים הוא יחזור אליי עם תשובה. כמובן שאף אחד לא טרח להתקשר מאז.
מכיוון שאף אחד לא טרח לחזור פניתי בכתב לפניות הציבור עם העתקים למועצה לצרכנות (אליהם נטוויז'ן עדיין לא החזירה מכתב תגובה) ולפניות הציבור של משרד התקשורת. יומיים לאחר מכן חזרה אליי בחורה בשם סאוסה שטענה כי היא מנהלת בשירות הלקוחות ואמרה שהיא תבדוק את העניין מול הדואר ותחזור אליי. כמו כן היא טענה שאין ברשותה (אל אף שהיא מנהלת בכירה בשירות הלקוחות) מספר טלפון אישי אליו אוכל לחזור. היום סאוסה חזרה אליי ולהפתעתי היא אמרה שאין בכוונתה לזכות אותי על הסכום שניגבה ממני מכיוון שהיא לא קיבלה אף מוצר. לא עזרו טענותיי כי הם בעצמם אמרו לי שהמוצר הגיע, היא טענה שלא מתועדת שום פנייה כזו (מה שעוד יותר חמור כי זה רק מוכיח עד כמה מקפידים נציגי השירות של נטוויז'ן לתעד פניות) וכשביקשתי שתאזין להקלטות השיחה היא אמרה שאין לה כאלה בנמצא. לא עזרו הסבריי שאם חברת נטוויזן הייתה אומרת לי מראש שהחבילה לא הגיעה אני הייתי פונה בעצמי לדואר ומבררת את הסוגיה (מה שכבר עשיתי ונמצא כרגע בבירור מול הדואר) אבל מכיוון שהם אמרו לי שהחבילה הגיעה זו הופכת להיות אחריותם הבלעדית. חורה לי מאוד שחברת נטוויז'ן לא מוכנה לקחת אחריות על טעויות שהיא עשתה ומפילה אותה עליי, אותה מנהלת המשיכה לחזור ולומר כי אף אחד לא אמר לי שהחבילה הגיעה למרות שאמרתי לה בבירור שתקשיב להקלטות השיחה. לא נעשה שום נסיון מצידה לעצור רגע ולהקשיב למה שבאמת יש לי לומר. אני מרגישה כי החברה מנסה להעביר אותי מלחמת התשה ואינני מוכנה לעבור על כך בשתיקה. אני דורשת מחברת נטוויז'ן שתזכה אותי כפי שהייתה צריכה לעשות מזמן על הסכום המלא.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא והתנצלות בכתב בגין עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן עזרא התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 13.10.2009 בחרה הגב' בן עזרא להצטרף לשירות הקו הביתי של חברת
013 נטוויז'ן.
בתאריך ה- 20.09.2010 בחרה הגב' בן עזרא לבטל את שירות הקו הביתי, חברת
013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה והשירות בוטל.
גב' בן עזרא קיבלה ציוד בהשאלה ונתבקשה להשיבו בתוך 14 ימים, לדאבונה של חברת 013 נטוויז'ן טרם הוחזר הציוד.
הגב' בן עזרא קיבלה מס' התראות בטרם בוצע חיוב בגין החיוב ומשלא נענו התראות אלו נאלצה חברת 013 נטוויז'ן לחייבה בגין עלות הציוד המושאל וזאת בהתאם להסכם המנוי של חברת 013 נטוויז'ן.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה