ניתוק ספק אינטרנט וקו טלפון של נטוויזן |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ספק אינטרנט וקן טלפון של נטוויזן ב-10.12. בפועל, יש לי אינטרנט וטלפון החל מלפני יומיים, מה-16.1.11 וזאת בשל קשר לקוי בהזמנה בין נטווזין ממנו ביקשתי את הזמנה לבזק, השתשתית, שהסתבר בדיעבד שהיתתה בעייתית ובשל כך ביקרו אותנו טכנאים של נטוויזן ובזק במהלך החודש האחרון מספר פעמים רבות.
ברצוננו לבטל את השירות מנטוויזין - גם כספק וגם קו טלפון (איכות גרועה של קו הטלפון, ועל כך נעניתי כי עלי להחליף מכשיר טלפון!).
על הטלפון אין התחייבות אך על הספק-כן. כיוון שמבחינתי אני רוצה לנתק את שניהם - נאמר לי מנטוויזן שעלי לשלם קנס על יציאה מהתחייבות הספק!
כאשר טענתי כי ע"פ חוק הגנת הצרכן אני יכולה לבטל כל עיסקה תוך שבועיים, נאמר לי כי ההזמנה בוצעה ב10.12.10 כאמור ומאז עברו יותר מ-14 יום. אני טענתי כי ה"המוצר, הגיע לידי לפני כיומיים וזה מה שקובע. שהרי כיצד היייתי יכולה לבטל שירות לפני כחודש אם לא היה לי עדיין שירות כלל??? שהרי רק לפני יומיים, ב-16.1 התחברתי לנטוויזן!!!!
אבקש שתתטפלו בפנייה זו לניתוק השירות של נטוויזן ללא קנס וע"פ הנאמר לי בזכות ע"פ החוק להגנת הצרכן.
תודה.
|
|
|
|
|