פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ספק אינטרנט וקו טלפון של נטוויזן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ספק אינטרנט וקן טלפון של נטוויזן ב-10.12. בפועל, יש לי אינטרנט וטלפון החל מלפני יומיים, מה-16.1.11 וזאת בשל קשר לקוי בהזמנה בין נטווזין ממנו ביקשתי את הזמנה לבזק, השתשתית, שהסתבר בדיעבד שהיתתה בעייתית ובשל כך ביקרו אותנו טכנאים של נטוויזן ובזק במהלך החודש האחרון מספר פעמים רבות.
ברצוננו לבטל את השירות מנטוויזין - גם כספק וגם קו טלפון (איכות גרועה של קו הטלפון, ועל כך נעניתי כי עלי להחליף מכשיר טלפון!).
על הטלפון אין התחייבות אך על הספק-כן. כיוון שמבחינתי אני רוצה לנתק את שניהם - נאמר לי מנטוויזן שעלי לשלם קנס על יציאה מהתחייבות הספק!
כאשר טענתי כי ע"פ חוק הגנת הצרכן אני יכולה לבטל כל עיסקה תוך שבועיים, נאמר לי כי ההזמנה בוצעה ב10.12.10 כאמור ומאז עברו יותר מ-14 יום. אני טענתי כי ה"המוצר, הגיע לידי לפני כיומיים וזה מה שקובע. שהרי כיצד היייתי יכולה לבטל שירות לפני כחודש אם לא היה לי עדיין שירות כלל??? שהרי רק לפני יומיים, ב-16.1 התחברתי לנטוויזן!!!!
אבקש שתתטפלו בפנייה זו לניתוק השירות של נטוויזן ללא קנס וע"פ הנאמר לי בזכות ע"פ החוק להגנת הצרכן.
תודה.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ירמיהו התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 10.12.2010 בחרה הגב' ירמיהו להצטרף לשירותי האינטרנט והטלפוניה הפנים ארצית של חברת 013 נטוויז'ן.
הגב' ירמיהו בחרה בעסקה הכוללת התחייבות למשך 12 חודשים הן בשירות האינטרנט והן בשירות הטלפוניה.
הגב' ירמיהו ביצעה שימושים בשירותים.
בתאריך ה- 18.01.2011 פנתה הגב' ירמיהו לראשונה בדבר ביטול השירותים בחברת 013 נטוויז'ן, לגב' ירמיהו נמסר כי תוכל לבטל את השירותים בכל עת שתבחר, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה.
הגב' ירמיהו חזרה בה מעניין הביטול.
הגב' ירמיהו טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה