|
|
|
|
|
|
הונאה ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
כהן יוסף |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
[email protected] |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ניסיון הונאה , הבטחות טלפוניות מפתות וניסיון להחתים על תנאים שונים כשהטכנאי מגיע לחבר את הקו,
בטלפון הבטיחו עלות של שקל ליום על קו הטלפון באם יהיה שימוש , ואם לא יהיה שימוש העלות 0 , בזמן ההתקנה הודיעו על עלות חודשית קבועה של 9.89 ₪
|
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר כהן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 31.12.2010 בחר מר כהן להצטרף לשירות האינטרנט ושירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר כהן בחר בעסקה משולבת.
בתאריך ה- 05.01.2011 פנה מר כהן לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירותים לאור התחייבות מקבילה בספקית האינטרנט הקודמת שלו.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירותים בוטלו.
מר כהן טופל לשביעות רצונו. |
תגובה: |
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|