לפני יותר מחודשיים הורידו לי "בטעות" 904 ש"ח מחשבון הבנק, ועדיין לא החזירוi |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי הוראת קבע לתשלום לנטויזון עבור שירותי אינטרנט וטלפון ביתי. ב 13.11.2010 בדקתי את החיובים הצפויים בכרטיס האשראי שלי ב 15 לחודש, וגיליתי שנטויזון מתכוונים לחייב אותי ב 904 ש"ח עודפים. טילפנתי לשירות לקוחות שלהם, הטלפן היה נחמד מאד ואמר שאכן חלה טעות, והבטיח שיעשה הכל כדי וכו וכו'. ב 15.11.2010, נטויזון בכ"ז לקחה "בטעות" את הכסף מחשבוני. מאז אני מתכתבת איתם במייל, זוכה לשיחות מנציגים של החברה, וכולם נחמדים מאד כשהם מסבירים לי ש"מה לעשות, יש בירוקרטיה ולוקח זמן עד שיצליחו להחזיר לי את הכסף". ב 1.12.2010 קיבלתי מייל מנטויזון, שבו הודיעו לי כי זיכו את חשבוני אצלם בסכום של 904 ש"ח והכסף יועבר לחשבוני בימים הקרובים. ואז ב 15.12.2010 הופתעתי לגלות שלא רק שלא החזירו את הכסף, אלא שהחיוב החודשי שלי אליהם, התבצע כרגיל. ב 17.12.2010 קיבלתי מהם מייל משמח שלפיו יפצו אותי ב 99 ש"ח. איזה חמודים. ב 15.1.2011, יותר מחודשיים אחרי ה"טעות המצערת", הכסף עדיין לא הוחזר לחשבוני. כמובן שהייתי בשמחה מבטלת את ההתקשרות שלי עם חברה לא יעילה ומעצבנת כזו ש"בטעות" לוקחת לי כסף מחשבון הבנק אבל במשך יותר מחודשיים לא מצליחה לתקן את הטעות, אך מטבע הדברים אני מחוייבת להם לעוד כשנה... ואני יודעת שמחר הם עלולים שוב לטעות ולהוציא מחשבוני עוד ועוד כסף, ובשיא הנחמדות לא להחזיר אותו למשך מי יודע כמה זמן, ואני מרגישה חסרת אונים. וגם עושה חשבון שבעצם הם פועלים לפי אסטרטגיה נפלאה שמאפשרת להם, ללא כל מאמץ, לגייס 904,000 ש"ח בהנחה שהם "טועים" רק לגבי 1000 לקוחות בחודש ... ובעצם למה שלא "לטעות" לגבי 2000 לקוחות, או 3000? הם הרי בסה"כ בני אדם ובני אדם עושים "טעויות"...
|
שיחזירו את הכסף מיידית. וגם פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|