פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפני יותר מחודשיים הורידו לי "בטעות" 904 ש"ח מחשבון הבנק, ועדיין לא החזירוi נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי הוראת קבע לתשלום לנטויזון עבור שירותי אינטרנט וטלפון ביתי. ב 13.11.2010 בדקתי את החיובים הצפויים בכרטיס האשראי שלי ב 15 לחודש, וגיליתי שנטויזון מתכוונים לחייב אותי ב 904 ש"ח עודפים. טילפנתי לשירות לקוחות שלהם, הטלפן היה נחמד מאד ואמר שאכן חלה טעות, והבטיח שיעשה הכל כדי וכו וכו'. ב 15.11.2010, נטויזון בכ"ז לקחה "בטעות" את הכסף מחשבוני. מאז אני מתכתבת איתם במייל, זוכה לשיחות מנציגים של החברה, וכולם נחמדים מאד כשהם מסבירים לי ש"מה לעשות, יש בירוקרטיה ולוקח זמן עד שיצליחו להחזיר לי את הכסף". ב 1.12.2010 קיבלתי מייל מנטויזון, שבו הודיעו לי כי זיכו את חשבוני אצלם בסכום של 904 ש"ח והכסף יועבר לחשבוני בימים הקרובים. ואז ב 15.12.2010 הופתעתי לגלות שלא רק שלא החזירו את הכסף, אלא שהחיוב החודשי שלי אליהם, התבצע כרגיל. ב 17.12.2010 קיבלתי מהם מייל משמח שלפיו יפצו אותי ב 99 ש"ח. איזה חמודים. ב 15.1.2011, יותר מחודשיים אחרי ה"טעות המצערת", הכסף עדיין לא הוחזר לחשבוני. כמובן שהייתי בשמחה מבטלת את ההתקשרות שלי עם חברה לא יעילה ומעצבנת כזו ש"בטעות" לוקחת לי כסף מחשבון הבנק אבל במשך יותר מחודשיים לא מצליחה לתקן את הטעות, אך מטבע הדברים אני מחוייבת להם לעוד כשנה... ואני יודעת שמחר הם עלולים שוב לטעות ולהוציא מחשבוני עוד ועוד כסף, ובשיא הנחמדות לא להחזיר אותו למשך מי יודע כמה זמן, ואני מרגישה חסרת אונים. וגם עושה חשבון שבעצם הם פועלים לפי אסטרטגיה נפלאה שמאפשרת להם, ללא כל מאמץ, לגייס 904,000 ש"ח בהנחה שהם "טועים" רק לגבי 1000 לקוחות בחודש ... ובעצם למה שלא "לטעות" לגבי 2000 לקוחות, או 3000? הם הרי בסה"כ בני אדם ובני אדם עושים "טעויות"...
שיחזירו את הכסף מיידית. וגם פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ישראלי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
הגב' ישראלי הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 23.05.2010.
בתאריך ה- 30.06.2010 בחרה הגב' ישראלי להצטרף לשירותי הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן, גב' ישראלי בחרה בעסקה הכוללת התחייבות למשך 18 חודשים החל מהחודש השלישי מיום ההצטרפות לשירות.
בתאריך ה- 26.09.2010 בחרה גב' ישראלי לשנות את תנאי העסקה, לאור טעות טכנית חוייבה הגב' ישראלי בגין החזר דמי ההטבה בשירות, משעלתה חברת 013 נטוויז'ן על עניין החיוב השגוי דאגה לזכות את גב' ישראלי בגינו.
גב' ישראלי שוחחה עם מנהל בשירות הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן אשר ווידא כי הזיכוי הועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצע החיוב.
גב' ישראלי טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור,
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה