פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור חבילת אינטרנט שלא הוזמנה נושא התלונה:
שאקי יחזקאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כ 10 שנים יש לי מנוי טלפוני לשיחות לחו"ל של חברת נטוויזן (בעבר ההייתי מנוי בחברת ברק שנקנתה ע"י נטוויזן).
בתאריך20/9/2010 בשיחה תקופתית שערכתי עם נציגת שירות הוצא לי גם מנוי אינטרנט. סרבתי ! נציגת השירות לחצה באגרסיביות (כרגיל במקומותינו), ובתום השיחה הוסכם שתוקצה לי כתובת בנטוויזן, שאם ארצה, אנסה. למיטב זכרוני לא התחייבתי או הסכמתי לרכוש את החבילה.
בחשבון של חודש דצמבר 2010 קבלתי חיוב עבור מנוי אינטרנט לחודש דצמבר 2010בסך של 58.66 ש"ח כולל מע"מ. בשיחת טלפון לברור החיוב, הוסבר לי שהתחיבתי לחבילת גלישה שנתית ובנוסף קבלתי 3 חודשים בחינם (9-11/2010). בקשתי לבטל מיד את העסקה ולהחזיר לי את החיוב עבור חבילת האינטרנט. לאחר שקיימתי שתי שיחות טלפון עם מוקד הברורים של נטוויזן, סרבו המוקדניות לבטל, להקפיא או כל פתרון זמני אחר. כמו כן ביקשו לבדוק (10 ימי עסקים למצוא את ההקלטה !) את הקלטת השיחה שערכתי בספטמבר ואח"כ יחזרו אלי. במהלך שיחת טלפון שערכתי עם המוקדנית בתאריך 24/1/2011 בקשתי להפסיק מיד את החבילה. גם לטענת החברה לא עשיתי כל שימוש בחבילת הגלישה מעולם ! ואני מבקש לבדוק :
1. למה צריך להמתין 10 מי עסקים להוצאת הקלטה ? בימינו הטכנולוגיות מאפשרות לעשות זאת ב 10 דקות !
2. למה לא ניתן לבטל את העסקה, אפילו אם התחייבתי אליה ע"פ טענתם, לאחר שאין ויכוח שלא עשיתי כל שימוש בגלישה באמצעות נטוויזן ?
3. לדעתי הם טועים. אבל גם אם לא, למה הם כופים עלי להיות לקוח אינטרנט שלהם ?!
ברור שבמידה ולא יענו לדרישתי אנתק גם את מנוי הטלפון שלי !
זו התנהגות כוחנית, אפילו אם היא חוקית ! היום כל עורך דין זוטר יכול לכתוב הסכם לטובת המעסיק שלו, האם זו המטרה של חברה רצינית בעלת תודעת שירות ?!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שאקי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר שאקי בחר להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 22.09.2010.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר שאקי, השירות בוטל ממנוייו לפנים משורת הדין וכמחווה לרצון טוב.
מר שאקי טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה