פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון להתנתק משירות טלפון שניתן חינם נושא התלונה:
שטיין ישראל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר פניות מנטוויזן להעניק לי מתנה חודשיים חינם !!! טלפון וסירוב על ידי , נאמר לי מה איכפת לך זה חינם שאלתי לא תהיה לי בעיה לחזור להוט ונאמר לי שלא רק אז הסכמתי הגיע אליי טכנאי ואמר לי במידה שאני רוצה את הקו של הוט חזרה אני מנתק את הממיר של נטוויזן ומחבר חזרה את הקבל של הוט מודיע לנטוויזן ואז ידאגו לאסוף את הממיר. בפועל אני מנסה להתנתק לאחר כחודש נאמר לי לא להתנתק מנטוויזן לפני שאני עושה מעבר ע"י הוט דיברתי עם הוט ונאמר לי שאני צריך אישור מנטוויזן בנטוויזן נאמר לי שהם לא נותנים אישור והוט אמורים להחזיר לי את הקו והם לא יכולים לתת אישור עד לקבלת הממיר אבל ברגע שאני מוציא את הממיר של נטוויזן הרי אני לא אהיה מחובר וזה סותר את מה שהם אמרו לא לנתק לפני המעבר להוט אני נמצא במצב של הביצה והתרנגולת לא יודע מה לעשות קודם כאשר הובטח לי במפורש וללא אי הבנות שאין בעיה להתנתק מיידית ומדובר בפעולה טכנית שתבוצע על ידי (ניתוק מכשיר והודעה וחיבור קו של הוט חזרה) אתמול אפילו הארכתי את השירות על מנת לקבל טיפול לאחר הטיפול "היעיל והאדיב" אני לא מעוניין להאריך את שירות האינטרנט אני מעדיף לשלם את יתרת 4 חודשים ולהתנתק מנטוויזן ולא לשמוע מ חברה זו שעובדיה משקרים במצח נחושה מדברים לא יפה לא מנסים לעזור וטוענים כל הזמן שיש בעיות במערכת ולכן לא יכולים לתת שירות ניתקו שיחה כאילו הם לא שומעים אח"כ בשעה 16:30 הבטיחו שיחזרו אליי עד שעה 22:00 ואף אחד לא חזר וגם היום אני זה שתקשר וכמובן שנאמר לי שיש להם בעיות טכניות ושאני אתקשר עוד שעתיים כיום אני רוצה להתנתק ולחזור לק המקורי שלי בהוט ולמרות שהייתי מרוצה מהאינטרנט למרות המחיר הגבוה יותר ששילמתי למרות הצעה מ012 סמייל שהייתה יותר זולה האמנתי מכיוון שאני משלם יותר השירות של נטוויזן יותר איכותי בפועל קורה בדיוק הפוך השירות של נטוויזן גרוע למרות המחיר הגבוה
עוגמת נפש,טירטור,עלבון סוג הנזק :
שלב ראשון להתנתק מהטלפון של נטוויזן שלב שני להתנתק מהאינטרנט שלהם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שטיין התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 21.12.2010 בחר מר שטיין להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת
013 נטוויז'ן.
מר שטיין בחר במסלול הכולל חודשיים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות.
בתאריך ה- 30.01.2011 פנה מר שטיין לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מר שטיין טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה