פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת התחייבות, שקרים דרך הטלפון+הונאה בטלפון. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מתישהו באפריל שנה שעברה התקשרה אליי נציגה שהציגה את עצמה כנציגה של הוט, וטענה כי אני צריך לעבור מתשתית של 1.5 לתשתית של 2.5, אמרתי שאני לא רוצה, היא אמרה לי שאין ברירה שכל הארץ עוברת ואי אפשר לתמוך יותר ב 1.5 אבל לא לדאוג לא יהיה חיוב נוסף ולא הארכה של ההתחייבות. רק שצריך לעבור במקביל בנטוויז'ן, היא אמרה שהיא מעבירה את השיחה לנטויז'ן להודיע להם וזהו. כמובן בנטויז'ן ביקשו לצורך זיהוי ת.ז ו 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום. במאי כשסיימתי את הלימודים וחזרתי לבית של ההורים שם יש ראוטר משותף של חברה אחרת, לא הצטרכתי יותר את השירותים של הוט ונטויז'ן והתקשרתי לנתק. הוט ניתקו אותי בלי שאלות בכלל. ואז פניתי לנטויז'ן שם טענו בתוקף שאני מחוייב עד אפריל. טענתי שזה לא אשמתי שהוט עברו ושהם התקשרו אליי באמצע הלימודים כשדברים אחרים מעסיקים אותי והצניחו את הצרה עליי והכריחו אותי לעבור. הסברתי לנציגה, שטענה בתוקף שאימות מספר ת.ז ו4 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום לפי החוק הם כמו חתימת לקוח (חתימה על מה? אף אחד לא הציג לי חוזה), הסברתי לה שבאותו רגע כשהתקשרו אליי לא הייתה לי גישה לאינטרנט או שום דרך לברר מה החוק אומר לגבי הדברים האלה. בכל אופן ביקשתי לדבר עם המנהל, והיא שמה אותי בהמתנה וחזרה אליי אחרי כמה דקות ואמרה שהיא דיברה עם המנהל והם מוכנים בינתיים להקפיא לי את המנוי ולתת לי חודש לחפש למי להוריש את המנוי ואם אני לא אמצא אז ינתקו אותי בלי בעיות. שאלתי אותה מי היא, אמרה הילה מצוות ג'ניפר. שאלתי אותה אם לא יעשו לי בעיות, אמרה לי שכמובן שלא יעשו ושהיא לא בנאדם כזה ושהיא ישרה ומה לא.
אחרי חודש אני מתקשר לבטל, מטרטרים אותי שעה בטלפון, בזמן שמתנקים לי ב"טעות", ובסוף אומרים לי שביקשתי להקפיא עד שאני אמצא למי להוריש ואף אחד לא אמר שמישהו ינתק אותי. ביקשתי והתחננתי שיעבירו אותי להילה מצוות ג'ניפר אבל לא העבירו. ביקשתי והתחננתי שישמיעו לי את ההקלטה של השיחה איתה לא הסכימו אמרו שזה לצורך בקרה. בסוף אמרו שנברר את זה עם הוט והתקשרו להוט לשיחת ועידה. וההלם שהיכה בי מהשיחה הזאת עדיין מהדהד בתוכי. בהוט בכלל אומרים שאף אחד מאצלהם לא התקשר אליי ובטח שלא אמר לי שאני צריך לעבור ל 2.5 וחצי ושאף פעם לא עברתי ל 2.5. אז באותו רגע מרוב הלם, ויתרתי. אמרתי להם תחייבו אותי על הקנס אני לא רוצה שום קשר איתכם יותר. יום למחרת לאחר שהתעשתתי התקשרתי בחזרה ושאלתי את הנציג מי התקשר אליי והציע לי לעבור ל 2.5 ושלפי דעתי רק להם יש אינטרס שאני אשלם על רוחב פס גבוה יותר ושאתחייב לעוד 4 חודשים. והנציג ממשיך לטעון איזה אינטרס יש להם לעשות את זה. בכל אופן בעקבות המקרה החלטתי לפנות למשרד התקשורת, כלבוטק ולכל פורום שמופיע בגוגל אחרי חיפוש נטויז'ן ולספר את הסיפור הארוך הזה שמסתכם בחוב של 141 שח. שהם יום עבודה שלם לאנשים כמוני, ושיחת טלפון קצרה לחברות כמוהם.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה