פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כוזב ושקרים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח של נטויזן מזה 5 שנים.
באופן שיטתי החברה מנסה להעלות את תעריפי מידי שנה ללא הודעה מראש על הנושא.
תמיד כאשר אני מגלה על כך באתר כרטיסי האשרי, ולאחר שאני פונה אל החברה מציעים לי תעריף נמוך כאשר בפועל מדובר בתעריף המקובל בשוק.
ובכך כובלים אותי לעוד שנה.
בפעם האחרונה ששוחחתי עמם ב19.06.2010 הוסבר לי ע"י נציג השימור שהוא מטפל בנושא ומעדכן לי את תעריף האינטרנט בחיבור 2.5 מגה ל25 שקלים, מחיר הוגן בהחלט לכן נישארתי בחברה.

לתדהמתי בבדיקה שיגרתית שנערכה היום 03.02.2011 גילתי שאני משלם גם על שיחות לחו"ל כך שהחשבון שלי עומד על כ30 שקלים.

לכאורה כסף קטן, אולם אני מדובר פה על הטעיה סדרתית.
מיד יצרתי קשר עם שרות הלקוחות על מנת להתנתק מהחברה, שם לתדהמתי טענו שאני בהתחיבות.

אתמול יום חמישי 03.04.2011 שוחחתי עם נציגה (נחמדה ושרותית) במוקד שרות הלקוחות שטענה שהיא בודקת את ההקלטה וחוזרת אלי.

במהלך כל היום לא בוצעה חזרה של הנציגה כאשר חזרתי אליהם ב19:45 בערך המתנתי כרבע שעה על הקו כאשר ב20:00 הודעה מוקלטת הפנתה אותי לחזור למחרת בבוקר.

היום יום שישי 04.02.2011 שוחחתי עם נציג שרות לקוחות שטען כי עלי לחקות 72שעות על מנת שמנהל יחזור עלי.

שוב נדהמתי היות וכוונתי היתה לנתק את הקו עוד היום על מנת שאוכל לטפל בנושא בסוף השבוע.
לכן התעקשתי ומהתנתי למנהל לאחר 40 דקות הנציג טען כי אין באפשרתו להעביר אותי למנהל ולכן העביר אותי לאחראי משמרת בשם מתן שטען שהוא מסדר את האוזניה ומיד נתוקה השיחה.





עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה