פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקבל ניתוק מנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
המנוי היה לשנה ללא אישור החברה המשיכה לגבות כסף במשך חודשים 200 ש"ח
בבקשה להתנתק הועברתי מנציג לנציג במשך כמה ימים עד אשר הגעתי לנציג בשם אוסם אשר סרב בתוקף לקבל את בקשת ההתנתקות וניסה במה דרכים במשך של 40 דקות לשכנע להמשיך את המנוי ולקבל את ההצעה שלו שלפי דבריו אי אפשר לסרב לה למרות הסירוב אחד מהבקשות הייתה אישית (לדבר עם סבתא של בעל המנוי שהוא לא בעלת אמצעי התשלום כדי לנסות לשכנע אותה להמשיך את המנוי)
בסופו של יום סוכם שהביטול התקבל על ידי חברת נטויזין וישלח אי מייל לאישור
עד היום לא נשלח אישור על ביטול המנוי במייל
עוגמת נפש, עלבון ,נזק כספי ו סוג הנזק :
להחזיר את הכסף על החודשיים שבהם לא היה שימוש במנוי והוא לא נותק בנוסף לתדרך את עובדי שירות הלקוחת לגבי התנתקות מחברה ובנוסף להעיר לאוסם על היחס המשפיל שהוא מעביר ללקותו של החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה