פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, אי החזרת חובות ללקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר סגרתי עסקה עם נטוויזן על מנת שיחברו אותי בתאריך ה5.1 (הנציגה הייתה צריכה להקפיא את המנוי עד אז) חייבו אותי על הימים האלה עד ה5.1 למרות שלא קיבלתי שום שירות.
בתאריך ה4.1 החלטתי לאחר כמה שיחות עם נטוויזן לבטל את העסקה לפני שקיבלתי שירות ולכן לא הייתי צריך לשלם עדיין כלום.
מאז הייתה לי עוד חיוב של נטוויזן ועד עכשיו לא קיבלתי את כספי חזרה.
זאת לאחר שיחה עם נציגה בשם ציפי שהבטיחה שעד ה16.2 כספי יוחזר אלי.
הניסיון הזה לשחק עם לקוחות על כסף שהחברה חייבת להם כדי לגרום ללקוח בסוף לוותר פשוט מבזה את החברה. פשוט בושה שאלה הדברים שאנשים צעירים צריכים להתעסק בהם ולבזבז כל כך הרבה זמן על שיחות עם נציגים בשביל החזר של 11 שקלים (מעל 5 שעות בטלפון)
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גל נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' הדס בחרה להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 15.12.2010.
מול גב' גל סוכם כי השירות יוקפא למשך חודש, לאור טעות טכנית חוייבה גב' גל בגין התקופה בה המנוי היה מוקפא.
מבדיקתי עולה כי הגב' גל זוכתה בגין החיוב השגוי.
בתאריך ה- 04.01.2011 בחרה גב' גל לבטל את שירות האינטרנט, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה והשירות בוטל.
גב' גל טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור,
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה