פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים לצורך מכירות. נושא התלונה:
סלומון כפיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה21/2/11 בשעה 18:45 התקשרה אליי נציגת חברת נטויזן שהציגעה עצמה כיסמין.
הנציגה הציגה עצמה כנציגת מכירות וציינה שתקופת החבילה שלי תמה.
כששאלתי מתי?
נענתי שכבר מצדמבר 2010.
שאלתי אותה,אים כך כמה חויבתי בגין חודש ינואר ומחציתו של פברואר
ונענתי ש 79 ש"ח לחודש.
במהלך כל השיחה היא התעקשה למשוך את השיחה לכיוון של מכירת חבילה חדשה,והתעלמה מרצוני לשים דגש על חודשים אלו.
מכיוון שאני מעודכן שאני ביכלל בחבילה עד ה 8/3/11 ולמרות שהדגשתי בפניה שמשהו לא מסתדר לי במה שהיא אומרת היא התעלמה לחלוטין והמשיכה לראות כנגד עיניה רק את חבילת הגלישה הבאה שהיא תופרת עבורי ולא את הצורך שלי כלקוח,שהתעורר באותו רגע,לרדת לעומקם של דברים בנוגע לקשור לחשבון האינטרנט שלי.

לאחר שהדבר הראשון שעשיתי זה להתקשר לבנק ולשאול אותם האם חוייבתי בסכומים הנ"ל,ונענתי בשלילה.
לאחר בדיקה המצב בפועל הוא שאני אכן בחבילה עד ה 8/3 ,ויש לי חשבונית כהוכחה.
ובנוסף חשבון הבנק שלי לא חויב בסכומים שציינה הגב' יסמין.

נ.ב החשבונית היא אלקטרונית,ושמורה אצלי במחשב כקובץ תמונה.
אני לא מבקש כלום,כי אני לא מצפה כבר לכלום,מחברה שמפחידה את הלקוחות שלה בשקרים כשיטת מכירה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר סלומון נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
חברת 013 נטוויז'ן פונה באופן יזום ללקוחות החברה על מנת להציע את מכלול שירותיה לרבות שדרוג מהירות הגלישה בשירותי האינטרנט.
פנייתו של מר סלומון נבדקה וחברת 013 נטוויז'ן דאגה לטפל נקודתית במקרה.
מר סלומון טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה