פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לקו טלפון שלא כחוק !!! - וסרוב לניתוק הקו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.1.11 פנתה אלינו נציגת שרות הלקוחות של החברה, בהצעה לחבר קו טלפון - ללא חיוב וללא התחיבות - למשך חודש ימים - נציגת המכירות אף הדגישה כי סמוך לסיום חודש הימים - יתקשר אלינו נציג שרות - בכדי לוודא שאכן אנו מעוניינים בהמשך שרות - יש לציין כי נציגת שרות הלקוחות ביקשה 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי אך לא קיבלה אותם בשיחת הטלפון - ולמרות זאת ביצעה את חיבור קו הטלפון - מה שלא יעלה על הדעת !!!
בתום חודש הימים - משנציג מכירות לא התקשר, כצפוי - יצרנו אנו קשר עם שרות הלקוחות בבקשה לנתק את הקו.
לתדהמתנו הרבה - נתקלנו בסרוב תקיף לניתוק הקו - וזאת עד אשר אנו נמסור את פרטי כרטיס האשראי - מה שלא נדרש מאיתנו בחיבור לקו הטלפון. גם נסיון לדבר עם אחראי משמרת - עלה בתוהו - בטענה שלא נוכל לדבר עם אחראי משמרת עד שנמסור את פרטי כרטיס האשראי - בקשה שהרגיזה אותנו מאוד - כיוון שלא יתכן שכאשר אנו מבקשים להתחבר לשרות - פרטי כרטיס האשראי מהווים פרט שולי בהתקשרות מול הלקוח - ואילו כאשר אנו מבקשים להתנתק מהשרות - פרטים אלו מהווים חוצץ בקבלת שרות טוב ואמין.
הנסיון של נטויזין להיתלות באילן שלא שלהם - ולהצטייר כמגנים על פרטיות הלקוח - הוכחו כאחרים.
אנו מבקשים לערוך ברור מקיף עם הפקידה שהסדירה את החיבור לקו הטלפון - ולא פעלה לקבלת פרטי הכרטיס כנדרש וכן עם נציגי שרות הלקוחות שגילו אטימות שאין כדוגמתה - לא הגדילו ראש ולא פעלו על מנת לברר את הפרטים לאשורם - ולהעבירנו לאחראי בר סמכה על מנת שיפתור את הבעיה - אלא דחו אותנו בקש - והציעו לפנות במייל לפניות של נטויזין.
התנהלות זו ערערה את יחסי האמון שלנו מול חברת נטזוין, אנו מאוכזבים מאופי השרות, ברור שההנחיות הניתנות לעובדי החברה - אינן עולות בקנה אחד עם החוק להגנת הצרכן וכי מדובר בהתנהלות חריגה שלא ניתן שתעבור לסדר היום הציבורי. כל כל הפרטים יוכחו כאמיתיים - באימות מול הקלטת שיחות הטלפון של החברה.
עוגמת נפש, פגיעה באמינות החברה סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור -013 נטוו שם ותפקיד:
מר' לוי הינו מנוי לשירות האינטרנט של חברתנו משנת 2004 ,
בתאריך 23.1.2011 בחר מר לוי להצטרף לשירותי הטלפוניה של חברתנו בחבילה להתנסות לחודש ולאחר מכן החבילה בהתחייבות ל18 חודשים.
בתאריך 27.2.2011 פנה מר לוי לביטול השירות עפ"י נהליה של החברה על נציג השירות לאמת פרטים מזהים מה שלא היה ברשותו של מר לוי שפנה לחברה בבקשת הניתוק. בעקבות פנייתכם שוחחתי עם מר לוי אימתו פרטים מלאים וסוכם על ניתוק השירות , יצויין שמר לוי נשאר לקוח מרוצה בשירותי האינטרנט של חברתנו .
תגובה:
מר לוי טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה