פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קווי טלפון נושא התלונה:
גורדון יורם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש העברנו את קווי הטלפון שלנו לנטויזן.בימים הראשונים של ההעברה הקווים שלנו היו מנותקים.אנחנו חברה שתלויה בעבודתה בלקוחות שמתענינים בשירותים שלנו. לא משיגים אותנו הולכים למתחרים. אחרי כמה ימים הוסדרו השיחות. מידי יום תקלה אחרת. או שלא שומעים צד אחד או שלקוחות מתוננים על איכות לקויה.שעות של ישיבה מול התמיכה הטכנית. אנשים נחמדים חסרי ידע טכני שמנסים לעזור אבל גורמים לנזקים חדשים.ניסיון להגיע לדרג בכיר בלתי אפשרי.נסו לקבל את הטלפון של נציד פניות הציבור באינטרנט או את הטלפון של לשכת המנכ"ל. את ראש השב"כ קל יותר להשיג.
השיא - הובטח קו טלפון שתומך במוצר כספית המאפשר לעשות עיסקאות טלפוניות באמצעות כרטיסי אשראי.כיום חודש לאחר ההעברה הסתבר לצוות המפואר של נטויזן שהמוצר לא תומך את קווי נטויזן.כיום,החברה ממליצה לנו להעביר את הקו חזרה לבזק.ובנתיים אנחנו לא גובים כסף מהלקוחות!!

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה