פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפוני ב"חינם". נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג חברת נטוויזן התקשר אליי כדי להציע לי קוו טלפון 'חינם' למשך חודשיים כניסיון.
הסכמתי.
לאחר התקנת הקו טלפון, מודם וטלפון חדש שום דבר לא עבד לא הטלפון ולא האינטרנט.
לאחר כמה ימים הגיעה עוד טכני כדי לתקן את הבעיה והוא גם לא הצליח.
מאחר ששום דבר לא עבד ממה שהחברה הציעה, ביקשתי להחזיר הכול לקדמותו.
לאחר כמה בירורים גיליתי שהחברה הורידה לי 149 ש''ח על קו טלפון שכביכול אמור להיות חינם.
החברה אמרה שזה היה בטעות ועכשיו הם טוענים שאני צריכה לשלוח את המודם ואת הטלפון בדואר רשום
כי אין להם שירות שלוקח חזרה. ועם אני לא ישלח חזרה את הטלפון ואת המודם תוך 14 יום אני יקבל קנס 250 ש''ח.
אז העסקה שאמורה להיות טלפון חינם למשך חודשיים כניסיון הפך לקנסות ודוחות שאני לא אמורה לשלם.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית הגב' איגודקין התקבלה במשרדנו ולהלן תגובתי:
בחודש 02/2011 הצטרפה הגב' איגודקין לשירות נוסף מלבד האינטרנט,שירות הקו ביתי. לאחר ההתקנה פנתה הגב' איגודקין עקב תקלה בשירות האינטרנט ובשירות הקו הביתי. בהמשך לפנייה זו נשלח טכנאי לבית הגב' איגודקין לטיפול בתקלה. החודש, 03/2011, בוטל שירות הקו הביתי לבקשת הגב' איגודקין. בהמשך לפנייתכם שוחחתי עם הגב' איגודקין ופנייתה טופלה לשביעות רצונה.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה