פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מנטוויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
באופן פתאומי (אחרי שהמנוי שלי נחסם עקב אי תשלום) גיליתי שהיוזר שלי בחברה רשום על שם מישהו אחר (למרות שמספר נתונים מפרטי החשבון עדיין שלי - מספר כרטיס אשראי ותעודת זהות). החברה אף ציינה שגם נשלחו אליי מספר התרעות בנושא אך בפועל אלה לא הגיעו אליי אלא לבחור ש"בעל היוזר שלי" (שכן הכתובת שלי לא נמצאת אצלם). ביקשתי מהנציגה ליצור קשר עם הבחור והוא אפילו לא הבין איך זה קרה שכן הוא בכלל לא לקוח של החברה (היה בעבר אך כבר שנתיים מנוי לספקית אינטרנט אחרת). אין לאף אחד מושג איך זה קרה. גם לא לנציגי המענה הטלפוני של החברה שלטענתם: "זה לא הגיוני! פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בבעיה כזו". במהלך הדרך אפילו הייתי צריך להוכיח שאני אני ושלחצתי להם אישור מחברת האשראי וצילום תעודה מזהה. אבסורד!!!
בכל אופן, אני החלטתי שאני לא מוכן להיות בחברה שלא מגנה ומאבטחת את פרטי הלקוחות שלה וביקשתי להתנתק. הבקשה הראשונה הועברה לחברה ב-16/1 השנה. מאז ועד היום טרם קיבלתי תשובה ברורה ובשיחה האחרונה (שהתקיימה היום, ה-3/3) הובהר לי שלא ניתן לנתק אותי שכן היוזר שלי רשום על שם מישהו אחר.
בזבוז כסף וזמן יקר (חודשיים!!!) ועלבון. סוג הנזק :
פיצוי הולם והתנתקות מיידית ומוחלטת. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה