פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של מישהו שאינו לקוח שלכם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לתדהמתי קיבלת פתאום בדואר חשבון מנטוויזן למרותש איני לקוחה שלהם!
החשבון הגיע לכתובת שלי שבה אני גרה כשש שנים ומעולם מעולם לא הייתי שם לקוחה. אני גרה באזור חיוג 09 והחשבון הגיע על מספר טלפון באזור 03 שהיה פעם לפני שנים על גבי שנים מספר הטלפון,שימו לב לטמטום: של ההורים שלי.
כאשר פניתי למוקד בקשו ממני , אחרי שהצלחתי להסביר סוףסוך את הבעיה פרטי כרטיס אשראי שבחשבון כדי לבטל אותו. גאוני! הרי איני הלקוח אז איך יהיו לי פרטי כרטיס האשראי לבטל את זה. הם היו יכולים ברגע אחד לפנות לבזק ולדעת שהקו הזה לא קשור אלי אבל כמובן שהם לא עשו את זה מה אכפת להם שיטת מצליח. שלחו אותי לנסות להשיג מכתב מבזק שהקו הזה לא שלי. עד עכשיו זה לא נפתר
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם ניסינו ליצור קשר עם הגב' קצבורג-נבנצל מספר פעמים, לצערי, ללא הצלחה.
נשמח לעמוד לשירותה של הגב' קצבורג-נבצל באמצעות מוקד שירות הלקוחות במספרי הטלפון 073-7560660 או *3031.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה