פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הטלפון הקווי!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה מזה שנים בחברת נטויזן, היא ספקית האינטרנט שלי. לפני פחות מחודשיים, לאחר פרסום שרות הטלפון הקוי החדש שלה, התקשרתי לשמוע פרטים אודות המבצע. מאחר ואני לא משוחחת ברבה בטלפון, הובטח לי שלאחר חודשיים נסיון, יעדכנו את המנוי שלי כמשלמת עבור שיחות סלולריות בלבד ושיחות לנייח ללא דמי מנוי - קיבלתי מס' פניה ושם של המוקדנית ששוחחתי עימה - מרינה. לאחר מכן התקשרתי שוב על מנת לוודא שאכן מה שהובטח שריר וקיים.
לאחר חודש התקשרתי שוב והפעם ההתנהלות היתה שונה, המוקדן אמר לי שהסתיימה תקופת הנסיון ואני אמורה לשלם 50 ש"ח דמי מנוי בנוסף לשיחות של הסלולר, טענתי שלא כך הדבר, הוא אמר שיברר. חזר אלי אחרי יום ואמר שאני צודקת נתן לי הטבה של חודשיים נוספים נסיון. לפני כמה ימים היתה תקלה בקו הטלפון ולא יכולתי להשתמש בטלפון אלא רק בנייד שלי, דבר שגרם לי עוגמת נפש ותשלום לחברת הסלולר שלי בגין שיחות שקיימתי עם נטויזין בדבר טיפול בקו הטלפון ואף גרמה לי להיות שעה וחצי עם טכנאי שלכם - עד שהתקלה תוקנה. יום אחרי - התקלה חזרה והפעם כשביקשתי כטכנאי יגיע לטפל בתקלה החוזרת ונשנת אמר לי הטכנאי שאם יגיע טכנאי אני אקנס. פשוט אבסורד, הרי אני נמצאת בתקופת נסיון, תקלות חוזרות ונשנות מצדכם ואתם מאיימים בקנסות על שום מה ולמה, בכל חברה שמכבדת את עצמה מגיע טכנאי כשהתקלה חוזרת פעם שניה. החלטתי להתנתק מחברתכם לאלתר, מה גם שההמתנה למוקדנים גבוהה מהרגיל עד 1/4 שעה המתנה ממעבר למוקדן/טכנאי לאחר.
נגרמה לי עוגמת נפש רצינית וגם בעיה כספית שהרי אני אמורה שלם לחברת הסלולר שלי בגין זמן שיחות שניהלתי עם הטכנאים שלכם והיות וקו הטלפון לא היה שמיש.
כשרציתי להתנתק סופית משרות הקו הקווי שרות הלקחות ניסה לשכנע אותי להשאר בצורה לא מנוסמת, הוא השאיר אותי בהמתנה כעשר דקות אז סגרתי את הטלפון והמוקדן חזר אלי ואמר שהיות ואני מעוניינת להתנתק אני אמורה לשלוח בדואר רשום את הקופסא שלכם, עוד תשלום ולחינם.
אני מבקשת לציין שהן שירות הלקוחות ושרות הטכנאים לוקה בחסר למרות ההתחנחנות וההתנצלות שלכם בדבר עוגמת הנפש שנגרמה לי!!
ברצוני לציין בנוסף שאפנה לשרות הגנת הצרכן על מנת לעדכן את המשרד בהתנהגות החברה שלכם.
מאחר והתנתקתי מהשרות הקוי שלכם, ויש לי עדיין את שרות האינטרנט אני חושבת להתנתק גם מהשרות הזה אחרי עוגמת הנפש שנגרמה לי.
תודה.
למוטב לציין, שמאחר וכל השיחות נשמרות אצלכם, מין הראוי שתואילו ללתקן את המעוות ובמיידי וזאת על מנת לשפר את היחס ללקוחות שלכם ובכלל.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה