פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיאום טכנאי להתקנת קו טלפון ביתי נושא התלונה:
לוין איגור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על חברת Netvision.
בתחילת השבוע החלטתי להזמין את שירות הטלפון של החברה ותואם לי טכנאי להיום ה- 10.03.2011 בין השעות 10:00- 12:00. לאחר שהטכנאי לא הגיע בשעה שנקבעה יצרתי קשר עם המוקד לתיאום טכנאים.
בשיחה עם הנציגה נוכחתי לדעת שהייתה בעיה עם שיבוץ הטכנאי ולי ללקוח לא נאמר כלום בנידון. וזאת לאחר שבעת קביעת המועד להגעתו שאלתי לפחות פעמיים מתי הוא מגיע וזאת בגלל שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה.

כמובן שהנציגה לא יכלה לענות לשאלתי "למה לא נאמר לי כלום?" והיא הפנתה אותי למנהלת המוקד.
הדבר היחיד שמנהלת המוקד הצליחה לעשות זה לתאם לי טכנאי לאותו היום בין השעות 13:00- 15:00. מה שגרם לבסוף לא לצאת לעבודה בכלל (חשבתי שאספיק לצאת למשמרת שנייה).

כשהתעצבנתי נאמר לי שטעויות קורות. והשאלה הנשאלת מכך: "למה אני צריך לסבול את הטעות שלהם (הטעות עלתה לי ביום עבודה)??????"

כאות תודה על ההבנה "צ'ופרתי" בדיסק און קי בעלות של 20 ש"ח שאפילו לא מכסה שעת עבודה.

זה פשוט חוסר כבוד מוחלט ללקוח ולא זו הדרך להתחיל מסלול חדש עם לקוח!!!!!
מקווה שדבר זה יטופל בהקדם!!!!!!!!!!!!!!!!

כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם!!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה