פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
ירון טל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2010, ביקשתי לסיים את ההתקשרות עם נטויז'ן. הבנתי מהחברה שאני מנותק. היום במרץ 2011, גילתי בחשבון הויזה כי נטויז'ן המשיכה לחייב אותי.

משיחה עם נציגה שלהם, הבנתי שם חשבו שביקשתי להקפיא. אינני יודע מהיכן הבינו זאת. אני מבקש החזר מלא. לא השתמשתי בשרותים שלהם מאז פברואר 2010.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה