פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השקר שבין הכיסאות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2010, לאחר שהייתי מחובר במשך שנה דרך הוט (תשתית) ונטוויז'ן (ספק) התקשר אליי נציג מחברת הוט והודיע לי כי עליי לשדרג את המהירות ל2.5 מגה מאחר והם כבר לא עובדים עם מהירויות נמוכות יותר.הם הציעו מחיר של חמישים ומשהו ש"ח לחודש. מאחר שבדיוק סיימתי את ההתחייבות, עשיתי סקר שוק קצר, ובסופו של דבר החלטתי לעבור חברה, והתחברתי לבזק.
באותו יום, כשהתקשרתי לנטוויז'ן על מנת להתנתק, העבירו אותי למישהי משימור לקוחות שהציעה לי מסלול בו אשלם מחיר של 79 ש"ח עבור תשתית וספק ביחד - כלומר שהיא מסדירה באופן פנימי את החיבור עם הוט (ראוי לציין שהיא אמרה במפורשות שההוזלה היא של נטוויז'ן, ושאין הנחה במחיר שלהוט) וכל זאת בהתחייבות לשנה לשתי החברות. כמובן שהיא הסבירה לי שאני יכול להתנתק מבזק בשבועיים הראשונים, ואף הנחתה אותי איך לבצע זאת כך שלא יפתו אותי בעוד הצעות מחיר נוספות.
אתמול, ב16.3.11 נותקתי מהאינטרנט ע"י הוט, שטענו שהסתיים ה"מבצע" שלו "זכיתי", של 79 ש"ח לחודש (79 רק להוט!!!) ולאחר ניסיונות בירור, שבהם, מלבד להאשים אותי, הם האשימו כמובן את נטוויז'ן ש"שלחו בקשת ביטול למסלול" עוד באותו יום באוקטובר בו הסכמתי להישאר.
מאז כמובן, התחיל "פינג פונג" של שיחות (על חשבוני כמובן) בין הוט לנטוויז'ן בניסיון לברר מי אחראי על המחדל. אני חייב לומר שבשלב מסויים באמת איבדתי את העשתונות כבר כי מעבר להפסד הכספי, גם ניתקו אותי מהאינטרנט כשאני אמור לעבוד (דרך האינטרנט...) וכמובן תחושת חוסר אונים משוועת בין זוג תאגידים שבעצם יכולים להגיד ולעשות מה שהם רוצים. במושג "שירות לקוחות" - אם אי פעם היה זה קיים בארצנו - הם ביצעו וידוא הריגה ללא רחמים.
כעת המצב הוא כזה: הוט ניתקו אותי מהאינטרנט, וכמובן שהם מאשימים את נטוויז'ן ולא מוכנים להחזיר לי את הכסף שלי. המסלול שאני נמצא בו איתם הוא, כמסתבר, ללא התחייבות - מה שעודד אותי לעזוב אותם ואת נטוויז'ן ולהתחבר דרך חברות אחרות. הקאץ' הוא כמובן, מעבר לכך שאף אחד לא מוכן להחזיר לי את הכסף ולתת לי פיצוי הולם על השיחות(שעות,בלי הגזמה)/זמן/שעות עבודה/שנים מהחיים שהפסדתי עקב עצבים לא נורמליים, שבמסלול לנטוויז'ן אני עדיין נמצא בהתחייבות. אם אני רוצה לצאת הם הודיעו לי - החצופים - שאני צריך לשלם דמי יציאה, שזה כמו כל התשלומים שאני חייב להם עד סוף החוזה.
נציגה של נטוויז'ן אמרה לי שהיא תחזור אליי עוד כמה ימים עם השיחה המוקלטת שבה נסגרה העיסקה כדי "להבין מה בעצם קרה שם". בזמן הזה אין לי אינטרנט.
כמובן שכל ה"פינג פונג" בין שתי החברות התבצע כשכל צד טוען שאי אפשר להעלות נציג של החברה השניה לקו - למרות שבפעם הראשונה כשהתחברתי זה בדיוק מה שעשו, וגם נציגת שירות לקוחות של נטוויז'ן שאלה אותי אם הבחורה שנתנה לי את המסלול הזה "העלתה נציג של הוט על הקו".
גועל נפש, ביזיון, תחושת קבס...אילו עוד ביטויים ניתן לתאר את ההרגשה שמרמים, רומסים ומשקרים בידיעה שמעטים הם האנשים שבאמת ילכו לבית משפט על עשרות/מאות שקלים בודדים, עוגמת נפש גדולה , וזמן אבוד?!?!?

אני שם את התלונה הזו בעבור שתי החברות: מאחר וכל חברה האשימה את השניה - אני אהיה פתי שוב ואאמין לשתיהן....
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה