פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה - השקר שבין הכיסאות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כל האירועים שתוארו בתלונה הקודמת, הייתי צריך לחזור לבית אימי על מנת שתהיה לי גישה לאינטרנט כדי שאוכל להמשיך לעבוד וללמוד(אני סטודנט בטכניון). התקשרה אליי ביום שישי (18.3) מנהלת שירות לקוחות של הוט, ושוב הייתי צריך להסביר לה מה הבעיה. היא סופסוף הבינה שהיתה שם בעיה, ואמרה לי שהיא נותנת לי החזר רטרואקטיבי על ההפרש שנוצר ומחברת אותי לאינטרנט בחזרה באופן מיידי. למרות שזה לא היה קרוב למה שציפיתי (היא בעצם החזירה את השירות שהייתי אמור לקבל מלכתחילה ללא שום התייחסות לגיהינום שעברתי ביומיים הנ"ל ולניתוק) אמרתי תודה ובסדר.
למחרת, ביום שבת, חזרתי לדירתי. לא היה אינטרנט ולא היה כלום. לא האמנתי שהפארסה הזו באמת מתרחשת. התקשרתי לנטוויז'ן - כי רציתי להאמין שזה איזו בעיה שולית עם הספק, ולא שאני עדיין מנותק מהוט למרות השיחה עם המנהלת.
בתמיכה הטכנית של נטוויז'ן הסברתי להם את הבעיה ומה ההנחה שלי. הם, כמובן, שמחו להעלות נציג תמיכה טכנית של הוט על הקו (!!). הנציגה אמרה שהיא תפתח קריאה למנהל שיחזור אליי בשעות הקרובות, ואני האמנתי לה למרות שזה נראה לי מוזר שיחזור אליי מנהל ביום שבת. לאחר מספר שעות (ב8 בערב בערך) התקשרתי שוב לתמיכה הטכנית של הוט, והנציג אמר לי שנפתחה קריאה למנהל של שירות לקוחות ,ושזה לא יקרה ביום שבת, אלא למחרת. לכן גם בשבת - במקום ללמוד ולעבוד - הייתי צריך לצפות בשידורים המעניינים של ערוץ 1.
למחרת בבוקר החלטתי שזהו, מספיק. התקשרתי להוט ואחרי הגינונים הרגילים (אהה אני רואה שניתקנו אותך כי נגמר לך המבצע...אז זהו,שלא) הודעתי להם שאני דורש להתנתק ולקבל החזר מלא על כל ה"עסקה" הבלתי חוקית שהם ביצעו. הם לא היו מוכנים להחזיר לי את הכסף, והודעתי להם שינתקו אותי בכל זאת, ושלגבי הכסף אני כנראה אצטרך לפנות להליכים משפטיים. מה שהיה לה להגיד כמעט וגרם לי לשבץ - אתה צריך לבוא לאחד הסניפים שלנו להחזיר את הציוד שקיבלת או שתקבל קנס נוסף של 100 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מאיפה החוצפה הזו מאיפה?!?!?!?
לאחר מכן התקשרתי לבזק וסגרתי איתם על עיסקת תשתית. הטכנאי יבוא לחבר אותי בסוף השבוע. שוב, עד אז - תודות להוט ולנטוויז'ן - אין לי אינטרנט.
נכון להיום (יום ראשון), נטוויז'ן לא חזרו אליי עם ההקלטה של השיחה שביצעתי באוקטובר.
עדיין אין לי מושג באשמת מי המחדל המטורף הזה, ולכן אני עדיין מפרסם את זה בעבור שתי החברות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר קורמס נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן מספקת למר קורמס שירות באופן סדיר וכי תלונתו נוגעת לתשתית האינטרנט בלבד.
תגובה:
בברכה,פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה