פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת מכירות של רמאות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010 התחברנו אשתי ואני לשירות האינטרנט של נטויז'ן באמצעות שיחת טלפון. המוכרנית הציעה שניקח גם את שירות הטלפון. סרבתי כי אין לנו צורך בקו טלפון, אך המוכרנית אמרה שהחדשיים הראשונים הם בחינם, מכשיר הטלפון הוא מתנה, הייתה אגרסיבית והתעקשה, אמרה שבתום התקופה שניתנת במתנה נוכל לבטל את השירות, לבסוף הסכמתי. הסכום שהוצע לי היה 25 ש"ח לחודש, לא כולל שלושת החודשים הראשונים בהם שירות האינטרנט יינתן במתנה.
להפתעתי גיליתי שחוייבתי על סך של 88 ש"ח על השירות בחודש פברואר. בשיחת טלפון שביצעתי ב-18/03/2011 נאמר לי שהסכום אותו אני משלם הינו 55 ש"ח בחודש, וגם משלם על שירותי הטלפון. 55 ש"ח זה יותר מפי 2 מהעסקה שביצעתי בחודש נובמבר! לבקשתי להתנתק משירות הטלפון נאמר כי אני מחוייב. כמובן שהמילה התחייבות לא נזכרה בשיחה שביצעתי בחודש נובמבר, שכן לעולם לא הייתי מתחייב לדבר כזה שאין לנו בו צורך ובכלל לא רציתי. אינני חתום גם על שום חוזה שמזכיר דבר כזה, רק על הסכם ההתקנה שחתמתי עליו בנוכחות המתקין, והוא לא כולל סעיף כזה. הקו מנותק כבר חודש. איננו משתמשים בו.
כספי סוג הנזק :
לשלם 25 ש"ח בחודש עבור שירותי האינטרנט כפי שסוכם ולהתנתק מקו הטלפון. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר סלוק נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר סלוק הצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 07.11.2010,
בתאריך ה- 12.11.2010 בחר מר סלוק להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת
013 נטוויז'ן.
מבדיקתי עולה כי מר סלוק בחר להמשיך ולצרוך את שירותיה של חברת 013 נטוויז'ן הן בשירות האינטרנט והן בשירות הטלפוניה.
מר סלוק טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה