שיטת מכירות של רמאות. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010 התחברנו אשתי ואני לשירות האינטרנט של נטויז'ן באמצעות שיחת טלפון. המוכרנית הציעה שניקח גם את שירות הטלפון. סרבתי כי אין לנו צורך בקו טלפון, אך המוכרנית אמרה שהחדשיים הראשונים הם בחינם, מכשיר הטלפון הוא מתנה, הייתה אגרסיבית והתעקשה, אמרה שבתום התקופה שניתנת במתנה נוכל לבטל את השירות, לבסוף הסכמתי. הסכום שהוצע לי היה 25 ש"ח לחודש, לא כולל שלושת החודשים הראשונים בהם שירות האינטרנט יינתן במתנה.
להפתעתי גיליתי שחוייבתי על סך של 88 ש"ח על השירות בחודש פברואר. בשיחת טלפון שביצעתי ב-18/03/2011 נאמר לי שהסכום אותו אני משלם הינו 55 ש"ח בחודש, וגם משלם על שירותי הטלפון. 55 ש"ח זה יותר מפי 2 מהעסקה שביצעתי בחודש נובמבר! לבקשתי להתנתק משירות הטלפון נאמר כי אני מחוייב. כמובן שהמילה התחייבות לא נזכרה בשיחה שביצעתי בחודש נובמבר, שכן לעולם לא הייתי מתחייב לדבר כזה שאין לנו בו צורך ובכלל לא רציתי. אינני חתום גם על שום חוזה שמזכיר דבר כזה, רק על הסכם ההתקנה שחתמתי עליו בנוכחות המתקין, והוא לא כולל סעיף כזה. הקו מנותק כבר חודש. איננו משתמשים בו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לשלם 25 ש"ח בחודש עבור שירותי האינטרנט כפי שסוכם ולהתנתק מקו הטלפון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|