פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בגביה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/1/2011 הופקה חשבונית לחברתנו בסך 2224.62 שח. המנוי לדומיין על שם חברתנו הועבר (לא בוטל) לחברה אחרת. חברת נטויזן בתאריך 03/03/11 הודתה בטעות הגביה. עד היום (21-3-11) טרם הושב הסכום הנ"ל. לטענתם העניין נמצא ב"סבב אישורים". כמובן שהסכום שיועבר לא ישא ריבית לטובתי למרות הזמן הממושך שהכסף "שוכב" אצלם שלא בצדק (ועל כך הודו).
כספי סוג הנזק :
העברת הסכום לחשבוני מידית פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אדן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקתי עולה כי גב' אדן זוכתה בהתאם לסיכומים מולה.
גב' אדן טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה