פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף בלי להיתחבר אליהם נושא התלונה:
סעור דוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני התקשרתי ל013 לקבל הצעת מחיר ולקחו לי את פרטי כרטיס אשראי ולא היתחברתי אליהם וחייבו אותי על תשעה חודשים ושלוש פעמים שאני לא מעוניין בשרות שלהם אגב .. קיבלתי הצעת מחיר על 1 וחצי מגה וחייבו אותי ב2 וחצי מגה ואף פעם לא קיבלתי מהם חשבונית והם מודים שלא התחברתי והודעתי להם שאני לא מעוניין אבל הם טוענים שבחודש סמטמבר התקשרתי אליהם וביקשתי חודש להקפיא את המנוי - תודה רבה
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר סעור נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר סעור בחר להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 01.06.2010.
מר סעור בחר בעסקה לפיה שלושת החודשים הראשונים הראשונים הינם ללא התחייבות וללא עלות ולאחר מכן התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
בתאריך ה- 09.02.2011 פנה מר סעור לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות האינטרנט, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל עם החזר דמי הטבה.
מר סעור טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה