חיובים בגין מסלול שיחות לחו"ל שלא הוזמן |
נושא התלונה: |
דוידוביץ יאיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 23 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנוי של נטויז'ן באינטרנט כבר מס' שנים. לפני מס' חודשים חידשתי את מסלול ההתחייבות לתקופה של 18 חודשים נוספים במחיר של 9.90 ש"ח לחודש למשך השנה הראשונה ולאחר מכן 80 ש"ח לעוד חצי שנה נוספת.
כעבור 4 חודשים לערך, התחלתי להיות מחוייב בסכומים גבוהים מ9.90 ש"ח עלות המנוי החודשי בשנה הראשונה. בדקתי את חשבוניות נטוזי'ן ולהפתעי הרבה גיליתי שצורפתי מבלי ידיעתי/הסכמתי למסלול שיחות בינלאומיות של נטויז'ן בתוספת עלות ל 5.06 ש"ח לחודש!!!! הרמתי טלפון למוקד השירות ולאחר ויכוח ממושך עם נציג בשם זאב הסכים הנ"ל לזכות את חשבוני תוך שהוא זורק לאוויר אמירות של זלזול בנוסח אני בטוח ב99 אחוזים שיש הקלטה בה אתה מאשר הצטרפתוך למסלול...מה שמעולם לא היה ולא נברא, תוך כדי שהוא מסכים לזכות אותי על מסלול שמלכתחילה לא ביקשתי, באמת תודה רבה זאב!
לאחר דין ודברים, ביקשתי בקצרה פיצוי הולם על החוצפה להכנס לכיסי ולקחת מכספי ולנצל את הוראת הקבע שנתתי לנטויז'ן, לאחר התייעצות של זאב והמתנה מרובה, חזר אליי עם הצעה של מצלמה/דיסק און קי/עכבר אלחוטי במתנה. אמרתי לזאב שההצעה מביישת ואין לי צורך במתנות מזלזלות אלו ושאני מעוניין לדבר עם מנהל, הוסבר לי ע"י זאב שאין שום מנהל שיוכל לחזור אליי ושההצעה שהוא הציע היא ההצעה הטובה ביותר שאקבל השיחה הסתיימה בדרך ללא מוצא, ללא פיצוי הולם ובגישה מאוד מזלזלת ואטומה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|