פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בגין מסלול שיחות לחו"ל שלא הוזמן נושא התלונה:
דוידוביץ יאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנוי של נטויז'ן באינטרנט כבר מס' שנים. לפני מס' חודשים חידשתי את מסלול ההתחייבות לתקופה של 18 חודשים נוספים במחיר של 9.90 ש"ח לחודש למשך השנה הראשונה ולאחר מכן 80 ש"ח לעוד חצי שנה נוספת.
כעבור 4 חודשים לערך, התחלתי להיות מחוייב בסכומים גבוהים מ9.90 ש"ח עלות המנוי החודשי בשנה הראשונה. בדקתי את חשבוניות נטוזי'ן ולהפתעי הרבה גיליתי שצורפתי מבלי ידיעתי/הסכמתי למסלול שיחות בינלאומיות של נטויז'ן בתוספת עלות ל 5.06 ש"ח לחודש!!!! הרמתי טלפון למוקד השירות ולאחר ויכוח ממושך עם נציג בשם זאב הסכים הנ"ל לזכות את חשבוני תוך שהוא זורק לאוויר אמירות של זלזול בנוסח אני בטוח ב99 אחוזים שיש הקלטה בה אתה מאשר הצטרפתוך למסלול...מה שמעולם לא היה ולא נברא, תוך כדי שהוא מסכים לזכות אותי על מסלול שמלכתחילה לא ביקשתי, באמת תודה רבה זאב!
לאחר דין ודברים, ביקשתי בקצרה פיצוי הולם על החוצפה להכנס לכיסי ולקחת מכספי ולנצל את הוראת הקבע שנתתי לנטויז'ן, לאחר התייעצות של זאב והמתנה מרובה, חזר אליי עם הצעה של מצלמה/דיסק און קי/עכבר אלחוטי במתנה. אמרתי לזאב שההצעה מביישת ואין לי צורך במתנות מזלזלות אלו ושאני מעוניין לדבר עם מנהל, הוסבר לי ע"י זאב שאין שום מנהל שיוכל לחזור אליי ושההצעה שהוא הציע היא ההצעה הטובה ביותר שאקבל השיחה הסתיימה בדרך ללא מוצא, ללא פיצוי הולם ובגישה מאוד מזלזלת ואטומה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר דוידוביץ נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר דוידוביץ הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 03.04.2006.
בתאריך ה- 04.02.2011 בחר מר דוידוביץ להצטרף לשירות החיוג הבינלאומי.
מר דוידוביץ בחר במסלול הכולל דמי מנוי חודשיים המקנים מחירים אטרקטיביים בעת החיוג ליעדים נייחים במדינות נבחרות.
בתאריך ה- 23.03.2011 בחר מר דוידוביץ לבטל את שירות החיוג הבינלאומי, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין זוכה מר דוידוביץ בגין חיוביו בעבור השירות.
מר דוידוביץ טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה